Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گونه طرح دوفوریتی و یا سه فوریتی درباره اجرای طرح ساماندهی سوخت و یا افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس قرار ندارد. تاریخ انتشار: 15:24 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۶۸

اسدالله عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ گفت: هیچ گونه طرح دو فوریتی و یا سه فوریتی درباره اجرای طرح ساماندهی سوخت و یا افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی، مجلس درباره افزایش قیمت بنزین، اصلا این طرح‌ها در دستور کار مجلس قرار نگرفت و نمایندگانی که این طرح را امضا کرده بودند، امضای خود را پس گرفتند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مقرر شد تا اشکالات در این بخش از طریق کمیسیون‌ها تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد تا منافع و مصالح مردم در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: از اجرای طرح ساماندهی مصرف سوخت حمایت می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح دوفوریتی طرح سه فوریتی کمیسیون های تخصصی دبیر شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید