Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ،علی اعطا امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با فعالیتهای شهرداری تهران در پی بارش برف در روز گذشته گفت : باید به این نکته اشاره کنیم که شهرداری روز گذشته آماده نبود و باید از قبل آمادگی لازم را پیدا می‌کرد البته مسئولان شهری معتقدند که بارش برف  در سالهای گذشته  در چنین روزهای سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوعی که باید به آن توجه شود این است که روز گذشته شاهد دو مسئله در تهران بودیم؛ یک بخش مربوط به بارش برف می‌شود و مسئله دیگر مربوط به اعتراضات شهروندان نسبت به افزایش قیمت بنزین.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز نیز شهردار تهران به صورت سرزده در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران شرکت کرد، گفت: حناچی در این جلسه توضیحاتی در ارتباط با اقدامات انجام شده مطرح کرد و شورا نیز پیشنهادی به شهردار داد که با افراد خاطی و کسانی که روز گذشته کم کاری کردند در حد عزل اقدام کند.

وی همچنین در خصوص آماده شدن گزارش کمیته عوامل حذف عنوان شهید نیز گفت: در جلسه امروز هم‌اندیشی، گزارشی از فرآیند به اعضای شورای شهر تهران رسانده شد ضمن اینکه با توجه به اینکه این گزارش در اختیار هیئت‌ رئیسه قرار گرفته است از آنها تقاضا کردیم تا زمانی را برای ارائه گزارش در اختیار ما قرار بدهند.

کد خبر 4774444 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اعطا شهردار تهران بارش برف شورای شهر تهران زلزله وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه بارش برف کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی بیمه محسن هاشمی اربعین حسینی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیئت امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز ۹ اردیبهشت (روز شوراها) خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیئت امنای محلات در 352 محله پایتخت این هیئت امنا  از 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شوراهای سراسر کشور که به روز شوراها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیئت امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیئت‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و افزود: آغاز به کار این هیئت های امنا در 352 نقطه از پایتخت و با حضور 7350 نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره  می‌تواند زمینه‌ساز هم‌افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهادهای ذیربط در جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رئیس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیئت امنای محلات،  یادآور شد: اعضای این هیئت متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیئت‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای شهر تهران است از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیئت امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تشکیل نخستین جلسه آن هم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود و  موضوع انتخاب ارکان هیئت امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی، ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهادهای ذیربط از مهمترین محورهای این جلسات به شمار می‌رود.

جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود

چمران با اشاره به اینکه شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیئت امناء محلات همراه خواهد بود گفت: بعدازظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم‌اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد