Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از فروشگاه اینترنتی اُکالا، فروشگاه اینترنتی اُکالا در جهت کاهش هزینه خانوارهای ایرانی، از امروز تا اطلاع ثانوی، سفارشات مردم در شهرهای تهران، کرج و مشهد را در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان به درب منازل آنها خواهد رساند تا از این طریق ضمن خدمت رسانی شایسته در رفع سریع نیازهای مردم و کاهش هزینه‌های آن‌ها، ایفای نقش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل سرما و با تشدید آلودگی هوا، ارسال رایگان سفارشات بیشتر از ۵۰ هزار تومان از طریق سوپرمارکت آنلاین اکالا علاوه بر صرفه جویی در زمان مشتریان عزیز، از ترددهای بی مورد جلوگیری کرده و ضمن کاهش مصرف بنزین، به مدیریت هزینه خانوارهای ایرانی کمک می کند.

گفتنی است؛ هم اکنون ۵ هزار کالا بر روی اپلیکیشن و وب سایت اکالا قابلیت سفارش دهی دارد و مشتریان عزیز می توانند از تخفیف های همیشگی این فروشگاه اینترنتی نیز بهره‌مند شوند.

شایان توجه است؛ هموطنان عزیز همچنین می توانند به کمک دستورات و آموزش‌های آشپزی مجله اکالا در خانه، با هزینه کمتر غذایی غذایی سالم‌ آماده کنند. در این بلاگ تلاش شده است تا با آموزش قدم به قدم غذاهای ایرانی، فرنگی و رژیمی، دسرها، فینگرفودها و انواع سس‌ها، مجموعه کاملی از مهارت‌ها به افراد مبتدی و پیشرفته آموزش داده شود.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4774366

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی ارسال رایگان تورگردشگری گروه خودروسازی سایپا همراه اول جاذبه گردشگری گردشگری ایران کیش صنعت خودروسازی تاکسی اینترنتی سازمان مدیریت صنعتی سامسونگ اپلیکیشن آپ اپلیکیشن پات کسب و کار اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم مسئولیت پذیری تیپاکس

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آنچه که ما این روزها از عملکرد پست می شنویم عملکرد مثبت و سرعت عمل در ارسال محموله های پستی از سوی شرکت پست است اما گاهی برخی از شرکتهای پستی با بی مسئولیتی موجب نارضایتی مشتریان را فراهم می کنند شهروند خبرنگاری در پیامی درباره این موضوع صحبت کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما

بعد از ۸ روز تاخیر کالا تازه میرسه به شهر، میدن به پستچی ،پستچی زنگ میزنه به گوشی وشی خاموشه، بدون مراجعه به آدرس ظرف دو ساعت کالا برگشت داده میشه به مبدا، و جالبه که درحالی که کالا برگشت داده شده به مبدا ساعت ۹ شب که ساعت کاری نیست اس ام اس میاد که شما کالا را تحویل گرفتید درحالی که نه مشخصه که کدوم پستچی به چه آدرسی کالا رو برده ، پشتیبانی هم برای اینکه از سر خودش باز کنه عصر روز جمعه یه تماس ۵ ثانیه ای روی گوشی انداخته و حتی فرصت جواب دادن ندادن که بعدا بگن شما خودت جواب ندادی ، توز سامانه اینماه شکایت ثبت میکنیم از عدم ارسال کالا حتی جواب نمیدن ، اینهمه شاکی هم هست اما هیچ شبکه خبری حاضر نیست خبری پوشش بده

دیگر خبرها

  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس