Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:57:22 GMT

۴۰۰ هکتار جنگل‌کاری در ملایر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۲۳۰

۴۰۰ هکتار جنگل‌کاری در ملایر اجرا می‌شود

قدرت اله ولدی روز یکشنبه در بازدید از روند کاشت جنگل دست‌کاشت در ملایر اظهار داشت: طرح کاشت جنگل مصنوعی در استان همدان با تدبیر «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان آغاز شده که سهم ملایر از ۱۰۰ هکتار به ۴۰۰ هکتار افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای کاشت بذر و نهال در کوتاه‌ترین زمان استفاده می‌شود افزود: از این میزان تاکنون بیش از ۳۰۰ هکتار کاشت بذر و نهال به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر همت و تلاش شبانه‌روزی منابع طبیعی این شهرستان را در کاشت جنگل ستودنی دانست و ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هکتار دیگر نیز تا پایان آبان کاشته می‌شود.

ولدی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برای ساماندهی ورودی‌های شهر ملایر، کاشت جنگل در ورودی و خروجی‌های ملایر از سمت حاجی آباد و حرم آباد، سد کلان و بخش جوکار در حال اجرا است.

وی افزود: با کاشت جنگل در ورودی ملایر از سمت دریاچه کوثر، علاوه بر ایجاد راه دسترسی به تپه مجاور، این منطقه از شهر ملایر به یک مکان گردشگری تبدیل می‌شود.

معاون استاندار همدان کاشت جنگل را کاری بسیار ارزشمندی دانست و گفت: اجرای طرح جنگل‌کاری مصنوعی آینده خوبی برای استان و شهرستان دارد که با تاکید استاندار همدان این طرح باید به موقع به اتمام برسد.

ولدی تاکید کرد: در این شهرستان همچنین ۱۲ منطقه برای کاشت جنگل در نظر گرفته شده است که با همکاری و تعامل خوب مدیران دستگاه‌های مرتبط در موعد مقرر به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: طبق پیشنهاد امام جمعه ملایر تپه حاجی آباد به بوستان پیامبر اعظم(ص) و مسیر دُم سیاه به بوستان امام‌حسن‌ مجتبی(ع) نامگذاری می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مشکل تهیه مواد اولیه برای فعالان صنعت مبل و منبت ملایر، کاشت جنگل مصنوعی را اقدامی مناسب برای حل این مشکل دانست و افزود: تلاش ما بر این است تا با کاشت درختانی از گونه صنوبر و کم آب‌بر، برای تهیه مواد اولیه صنعت مبل و منبت قابل استفاده باشد.

قرار است سالانه ۱۰۵ تا ۳۰۰ هکتار در سه سال آینده جنگل‌کاری مصنوعی در شهرستان ملایر اجرا شود.

برچسب‌ها فرمانداری ملایر جنگل همدان منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ملایر جنگل همدان منابع طبیعی فرمانداری ملایر جنگل همدان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست