Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروی انتظامی در بیانیه ای از مردم عزیز خواست با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم وآرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

به گزارش فارس، سخنگوی نیروی انتظامی در بیانیه ای از مردم عزیز خواست با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم وآرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم  صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه  ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منافع عمومی تبیین و اطلاع رسانی خواهد شد .

 در این شرایط عناصری با هدایت معاندان خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوء استفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریب گرایانه نسبت به اموال عمومی و خدمات شهری، همچنین  کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث ایراد خسارت های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه  شده اند که نتیجه ای جز خوشحالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به همراه  ندارد.

در پی تماس های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و  برخورد با ناامن کنندگان واخلال گران نظم و امنیت، نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه  به طور قاطع برخورد خواهد کرد. انتظار می رود مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری نمایند .

لازم به ذکر است نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح، هیچ گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی با آنها برخورد خواهد کرد.



منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی