Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، به تعویق افتادن واگذاری سهام بانک رفاه یکی از مهم‌ترین خبر‌های منتشر شده در سرویس کارگری ایلنا در یکشنبه بیست و ششم آبان بود. در این روز همچنین گزارش‌هایی درباره موانع کارآفرینی، مشاغل غیررسمی و کارگران فصلی منتشر شد. تجمع کارگران نیشکر هفت تپه، خبری درباره مجمع سهام‌داران آذرآب و اظهارات علی ربیعی از دیگر اخبار مهم امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنفس پنج ساله به بانک رفاه کارگران

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای تنفس پنج ساله به بانک رفاه کارگران برای واگذاری سهام خود را دادند.

 ضد و نقیض‌های کارآفرینی، تبلیغات هر روز، قوانین بازدارنده

به وفور طرح‌های نو در حوزه‌های مختلف وجود دارد، اما وقتی زمان اجرا می‌رسد کارآفرینان با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به نظر می‌رسد قوانین مبهم و غیرشفاف دلیل اصلی کند بودن حرکت کارآفرینان است.

 دو سوم مشاغل ایجاد شده غیر رسمی است

در یک سال اخیر حدود دو سوم مشاغل ایجاد شده در زمره مشاغل غیررسمی بوده‌اند. شاغلان غیررسمی در بسیاری اوقات نه به اندازه نیاز‌های خود پول می‌گیرند و نه از مزایایی مانند بیمه بهره‌مند هستند.

 آوارگی کارگران فصلی و ساختمانی در سرمای زمستان

کارگران فصلی و ساختمانی از عدم تخصیص محل‌های مسقف برای کاریابی در میادین و عدم ساماندهی کارگرشان توسط شهرداری‌ها انتقاد دارند.

 کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش جمع شدند

کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه صبح امروز (یکشنبه، 26 آبان) ابتدا مقابل فرمانداری شوش حضور یافتند و سپس به محل کار خود بازگشتند.

 جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی استان مرکزی و مجمع عمومی سهام‌داران آذرآب لغو شد

جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی و مجمع عمومی سهامداران آذرآب لغو شد.

 60 میلیون نفر از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین برخوردار می‌شوند

علی ربیعی (سخنگوی دولت) گفت: ۶۰ میلیون نفر به ویژه خانوارهای کم درآمد از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین برخوردار می‌شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارآفرینی بانک رفاه کارگران کارگران فصلی مشاغل غیر رسمی هفت تپه بسته خبری آذرآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سهام کارگران چیست؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، از آن جایی که در اغلب کشورها، نخستین روز ماه مه که مصادف با یازدهمین روز اردیبهشت ماه در ایران است را به نام روز جهانی کارگر نامگذاری کرده‌اند. در روز‌های اخیر، خبری تیتر برخی از رسانه‌های داخلی شده است مبنی بر این‌ که کارگران ۵ میلیارد سهام ترجیحی گرفته‌اند.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J42

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • ماجرای سهام کارگران چیست؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند