Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:44:37 GMT

بیانیه کره شمالی درباره توقف مذاکرات با واشنگتن

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۵۶۳

بیانیه کره شمالی درباره توقف مذاکرات با واشنگتن

وزارت خارجه کره شمالی می‎گوید مذاکرات میان پیونگ یانگ و واشنگتن تا زمانی که آمریکا به رویکرد خصمانه خود پایان ندهد متوقف خواهد بود.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه کره شمالی با انتشار بیانیه‌ای از توقف مذاکرات در موضوع هسته‌ای تا زمان خاتمه رویکرد خصمانه آمریکا علیه این کشور خبر داد. 

به گزارش کِی‌سی‌ان‌اِی، وزارت خارجه کره شمالی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مسائل هسته‌ای تا زمانی که آمریکا "مشی خصمانه" خود را علیه پیونگ یانگ پایان ندهد، مورد مذاکره قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: رهبر کره شمالی خطاب به خلبانان: آماده جنگ باشید کره‌شمالی سئول را تهدید کرد در بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده است، تصویب قطعنامه حقوق بشری اخیر سازمان ملل علیه کره شمالی، "تحریکی سیاسی" به سرکردگی آمریکا بوده است. پیونگ یانگ پیشتر هم انتقادات سازمان ملل علیه کره شمالی را محصول رویکرد خصمانه آمریکا توصیف کرده بود.
کره شمالی که تاکنون به دلیل ۲ دور نشست سران ناکام و بدعهدی آمریکا از ادامه مذاکرات سرخورده شده، پیشتر به واشنگتن در مورد رویکرد خصمانه اش در قبال پیونگ یانگ هشدار داده و گفته بود آمریکا تنها تا پایان سال جاری میلادی برای تغییر رویکرد مذکور فرصت دارد. منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین کیم جونگ اون دونالد ترامپ ترامپ آمریکا پیونگ یانگ کره شمالی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

دیگر خبرها

  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی