Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@16:30:49 GMT

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۶۴۳

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر کاوه، ستوده پزشک تیم فوتبل استقلال آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم استقلال را به شرح زیر تشریح کرد:

*داریوش شجاعیان؛ شجاعیان عمل جراحی خود را انجام داد و در حال حاضر دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*فرشید باقری؛ این بازیکن  روند درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و از امروز نرم‌دوی را زیر نظر کادرپزشکی آغاز کرده و به زودی پس از انجام تست‌های فانکشنال به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

*میلاد زکی‌پور؛ مدافع آبی پوشان  از ناحیه زانوی راست دچار آسیب دیدگی است. عضله کوچکی که به ناحیه مینیسک خارجی می‌چسبد، باعث آزردگی مختصری در مینیسک خارجی شده و توسط چند فوق تخصص زانو که مشاور معاونت پزشکی هستند هم در این زمینه نظرخواهی شده است. در حال حاضر فیزیوتراپی و اقدامات درمانی روی این بازیکن انجام می‌شود و باید دید در ادامه نیاز به آرتروسکوپی خواهد بود یا نه که این موضوع در پایان دوره فیزیوتراپی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: ستاره استقلال زیر تیغ جراحی رفت خبر تلخ برای استقلالی‌ها+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب دیدگی استقلال پزشک عمل جراحی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر: 1229474 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟