Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی هافبک عراقی پرسپولیس شکل گرفته و گفته می‌شود بشار قصد ادامه همکاری با سرخ‌ها را ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، بشار رسن که در پایان فصل گذشته با توجه به مصدومیت کتف مورد عمل جراحی قرار گرفت، چالش بزرگی برای تمدید قرارداد با مدیران پرسپولیس داشت و در نهایت راضی به امضای قراردادی کرد که در آن بند فسخ قرارداد در صورت شرایط مالی و عدم تعهد باشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسن که با توجه به شرایط سنی یک هافبک ایده آل برای پرسپولیس به نظر می‌رسید، در نهایت قراردادش تمدید کرد و این در حالی بود که امیدوار به انجام تعهدات باشگاه در پایان دومین سال از حضورش در تهران بود.


رسن که بخش زیادی از قرارداد دو سال ابتدایی حضورش در پرسپولیس را از باشگاه مطالبه می‌کرد، در تمدید قراردادش خواهان پرداخت آنها طبق تاریخ تعیین شده بود. با این حال تغییرات مدیریتی و مشکلاتی که در پرداخت وجود داشت باعث شده تا این هافبک عراقی نیز تاکنون به خواسته خود دست نیابد.

 

موضوعی که در حضور قبلی او در عراق با گفتگوی حاشیه‌ای همراه شد و او در صحبتی که با یکی از رسانه‌های تلویزیونی این کشور داشت، مدعی شده بود در صورتی که تا اکتبر مطالباتش پرداخت نشود شاید تصمیمی جدید در ارتباط با همکاری اش در نظر بگیرد.


بشار اما در بازگشت و در شرایطی که حضورش با تاخیر در تمرین همراه شده بود، در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور یافت و منکر این ادعا شد. در ادامه نیز باشگاه اعلام کرد که مطالبات کادر خارجی به زودی پرداخت خواهد شد.

 

 

 

کالدرون بشار را نمی‌خواهد؟

 

اکنون اما ماجرای جدیدی شکل گرفته است؛ دو اظهارنظر از سوی کالدرون در کنار اقدامی که او در ابتدای فصل برای کنار گذاشتن سروش رفیعی داشت باعث شد تا اکنون پایان همکاری با بشار رسن شکل گیرد.

 

کالدرون در آخرین صحبت‌های خود ضمن اشاره به عملکرد مناسب شاگردانش بدون حضور و نیاز به خارجی‌ها، در نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه خواستار جذب یک هافبک بازیساز شده است.


موضوعی که شایعه جدایی و عدم نیاز به بشار رسن را داغ کرده است. این مساله اما در شرایطی است که باشگاه به هیچ وجه نمی‌خواهد هافبک عراقی تیمش را از دست بدهد و در گفتگویی که داشته به او اعلام کرد پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بخشی از مطالبات ارزی آنها پرداخت خواهد شد.

 

در این بین شایعاتی درباره درخواست باشگاه نیروی هوایی عراق برای جذب بشار نیز شکل گرفته است که البته مورد توجه بشار نیست. بشار که در تعطیلات لیگ برتر ایران و حضور در عراق معمولا برای حفظ آمادگی در تمرینات نیروی هوایی شرکت می‌کند، به هیچ وجه خواهان همکاری با این باشگاه نیست و رویای او از همان ابتدا حضور در تیمی مطرح‌تر و حتی لژیونر شدن به فوتبال اروپاست.

 


در شرایطی کنونی نداشتن گزینه مناسب برای ادامه فعالیت برای بشار رسن در کنار مشکلات مالی پرسپولیس و اظهارنظر کالدرون، حضور بشار رسن در پرسپولیس را با معمای بزرگی همراه کرده است و البته همانطور که گفته شد نه این هافبک عراقی و نه مدیران باشگاه در شرایط کنونی به قطع همکاری فکر نمی‌کنند و باید دید شرایط در آینده به چه شکل پیش خواهد رفت.

پرسپولیس تهران بشار رسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی

ایسنا/خوزستان فرماندار دزفول با اشاره به بارندگی شدید ۲ روز اخیر گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

علیرضا خردمند شامگاه جمعه در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر دزفول، گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیرها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستاها ادامه دارد.

خردمند عنوان کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

خردمند ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: با حضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی