Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@18:07:11 GMT

بازگشت مرد روسری به سر به ایران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۶۸۸

بازگشت مرد روسری به سر به ایران +عکس

 رقابت های جام جهانی کبدی در جزیره کیش یک مهمان کاملا ویژه داشت. یک مربی اهل تایلند که سال قبل به دلیل نوع پوشش خود در سالن مخصوص بانوان یکی از مهم ترین و جنجالی ترین تصاویر ورزشی سال را خلق کرد.

سامپراچ فونچو که دقیقا نمی دانست پس از خروج از ایران چه هیاهو و جنجالی در جامعه رسانه ای ایران به وجود آورده، این بار با پوششی کاملا معادی پا به سالن مسابقات کبدی جوانان جهان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مرد تایلندی بانمک این بار در هیئت یکی از داوران حاضر در این بازی ها به ایران آمد و در بسیاری از بازی ها نیز با حضور در میدان به داوری پرداخت.

از نکات جالب و البته ویژه ای که درباره این مربی سابق و داور فعلی وجود داشت اخلاق خوش وی در برخوردها بود. او که به ناگهان دید مورد استقبال بسیاری از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته، تقریبا به هیچ درخواستی برای گرفتن عکس یادگاری نه نمی گفت و با لبی خندان و صورتی کاملا بشاش، پس از انداختن عکس، با تعظیمی که مخصوص جنوب شرقی آسیاست نهایت احترام را به نفر درخواست کننده می گذاشت.

فونچو که در یکی دو روز پایانی بازی ها در انظار عمومی ظاهر شد تا پایان بازی ها نیز به داوری پرداخت و در نهایت مورد تقدیر رئیس فدراسیون کبدی ایران نیز قرار گرفت. تقدیری که شاید برای خود او هم عجیب و جالب بود؛ اگر چه او حالا می داند ایرانی ها افراد مشهور را دوست دارند، حتی اگر برای رسیدن به این شهرت سعی خاصی نکرده باشید!

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کبدی جام جهانی کبدی مسابقات کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود