Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:43:49 GMT

پیشکسوت فوتبال: وقت انتقاد از ویلموتس نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۹۸۹

پیشکسوت فوتبال: وقت انتقاد از ویلموتس نیست

«بهتاش فریبا» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره ۲ شکست پیاپی تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین و عراق در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین اظهار داشت: به طور حتم حاشیه‌هایی که پیش از بازی ایران و عراق شکل گرفت در شکست کشورمان نقش زیادی داشت.

وی افزود: آن‌چیزی که کاملا در بازی تیم ملی به چشم آمد، عدم هماهنگی میان بازیکنان در خطوط سه گانه بود و این فرصت به بازیکنان عراق داده شد تا ابتکار عمل را در دست بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ویلموتس با توجه به نوع و روش بازی عراق که بیشتر درگیرانه و فیزیکی است، باید خط هافبک خود را با نفراتی که بیشتر خصوصیت فیزیکی دارند آرایش می‌داد و این باعث می‌شد تا ابتکار عمل از دست آنها خارج شود.

وی تاکید کرد: تیم ملی در دور برگشت مسابقات انتخابی جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا حق کوچک‌ترین اشتباهی را ندارد و باید این دو شکست را جبران کند.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی بتواند به موفقیت رسیده و راهی بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا شود.

برچسب‌ها بهتاش فریبا جام ملت های آسیا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهتاش فریبا جام ملت های آسیا عراق بهتاش فریبا جام ملت های آسیا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟