Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم سخنرانی حرم مطهر بانوی کرامت طی این هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به ترتیب با حضور ححج اسلام حسینی‌قمی، ماندگاری، بندانی‌نیشابوری، نظری‌منفر، مؤمنی، فرحزاد و میرباقری برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شامل قرائت ادعیه و زیارات وارده هر روز بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) و با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه قرائت دعای توسل با حضور جانباران استان قم روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود، افزود: دعای کمیل با قرائت سید مهدی میرداماد و سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد روز پنجشنبه بعد از نماز عشاء برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم زیارت عاشورا طی هفته جاری در حرم مطهر، پنجشنبه صبح با نوای حجت‌الاسلام حسینی‌سبزواری و زیارت جامعه کبیره نیز ساعت ۲۱ همان روز از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود و روز جمعه یکم آذرماه نیز مراسم دعای ندبه همزمان با طلوع آفتاب با صدای حجت‌الاسلام هادی شمس برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحد دریافت امانت و اشیای ارزشمند حرم مطهر همه‌ روزه از ساعت هفت تا ۲۳ فعال بوده و در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه به‌ صورت شبانه‌روزی به زائران آستان مقدس خدمات لازم را ارائه می‌دهد، افزود: علاقه‌مندان برای آشنایی با ۴۰ سال خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(ع) در انقلاب اسلامی می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ از نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت واقع در صحن صاحب الزمان(ع) بازدید کنند.

حجت الاسلام بهشتی پور گفت: ویژه‌برنامه‌های معارفی بانوان شامل اردوهای زیارتی، حلقه‌های معرفتی، سخنرانی، پاسخگویی، بیان احکام، ختم‌های ثقلین، حزب‌خوانی و مسابقات و خدمات فرهنگی هر روز ساعت هشت تا ۲۱ در رواق حضرت خدیجه(س) برقرار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس گیرند.

وی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان زائر می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات جُنگ معارفی، مسابقه، سرگرمی و برنامه‌های آموزشی ویژه پسران همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به میدان آستانه جنب درب شماره یک و برای برنامه‌های متنوع ویژه دختران همه‌روزه ساعت ۱۱ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ به شبستان امام خمینی(ره) بالکن شرقی مراجعه کنند.

کد خبر 4774517

منبع: مهر

کلیدواژه: قم حرم حضرت معصومه س بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز قزوین هفته وحدت تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088356

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد