Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:25:47 GMT

جدیدترین هنرنمایی برنده مسابقه عصر جدید + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۴۱۸

جدیدترین هنرنمایی برنده مسابقه عصر جدید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه عبادی برنده مسابقه استعدادیابی عصر جدید به مناسبت روزجهانی خون بند‌ناف در پژوهشکده رویان دست به هنرنمایی با شن زد و اثری جدید را خلق کرد.

او در ابتدا تصویری از کره زمین را طراحی کرد و سپس کره زمین را تبدیل به جنینی کرد که از طریق بند ناف خود با دنیای بیرون در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعد این هنرمند تصویری دیگر را خلق کرد که در آن نوزادی متولد شد و در آغوش مادرش قرار گرفت و بند ناف این نوزاد در اختیار بانک خون قرار گرفت. تصویر بعدی نیز همان مادر و نوزاد را نشان می‌دهد که این بار نوزاد بزرگ شده و در سمت دیگر کودکی وجود دارد که از بیماری رنج می‌برد و با استفاده از بند ناف اهدا شده این نوزاد بهبود می‌یابد.

در ادامه ویدئویی را از هنرنمایی فاطمه عبادی مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندناف عصر جدید فاطمه عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)

دیگر خبرها

  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)