Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن وطن‌پرست مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست گفت: باجه‌های معطله پست از روز جمعه، در سراسر کشور به صورت ویژه به تحویل کارت سوخت متقاضیان اقدام کردند و تاکنون شمار زیادی از کارت‌ها توزیع شده است.

او با تأکید بر اینکه تا پیش از این حدود ۷۶۸ هزار کارت سوخت در باجه‌های پستی به دلایل مختلف معطل مانده بود، اظهار داشت: حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاکت اعلام شده، از مهمترین دلایل باقی ماندن کارت سوخت‌ها در باجه معطله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن‌پرست در ادامه به روش‌های دریافت کارت سوخت اشاره کرد و افزود: شهروندان در صورت نداشتن بارکد پستی می‌توانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا ارسال شماره VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و همچنین مراجعه به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ در کل کشور، نسبت به دریافت بارکد یا شناسه پستی اقدام کنند.

به گفته او، در صورت داشتن بارکدپستی باید به بخش رهگیری مرسولات به آدرس https://newtracking.post.ir در سامانه شرکت ملی پست مراجعه کنند تا از آخرین وضعیت و باجه پستی که کارت سوخت در آنجا نگهداری می‌شود، مطلع شوند.

وطن‌پرست افزود: علاوه بر این شهروندان می‌توانند با انتخاب گزینه "در صورتی که مایل هستید تا مرسوله مجددا برای شما ارسال گردد" در سامانه یادشده، بدون مراجعه حضوری نسبت به تحویل کارت سوخت خود به آدرس مورد نظر اقدام کنند.

او مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت سوخت را شامل مدارک شناسایی خودرو اعم از کارت خودرو یا شناسنامه خودرو (برگ سبز)، مدارک هویتی مالک مانند کارت ملی یا شناسنامه و مبلغ یکصد هزار ریال (در صورتیکه کارت سوخت نو شماره) عنوان کرد.

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس در خصوص ساعات ارائه خدمت کارت سوخت نیز گفت: با ابلاغ بخشنامه به واحد‌های پستی با ایجاد شیفت‌های کشیک، مقرر شد باجه‌های معطله تا اطلاع ثانوی حداقل تا ساعت ۱۶:۰۰ نسبت به تحویل کارت سوخت به مراجعان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  سجادی پور در نشست شورای مسکن این شهرستان با اشاره به تسهیلات بانکی به متقاضیان مسکن افزود: در طرح نهضت ملی مسکن پرونده ۵۵۰ متقاضی و در حوزه تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ متقاضی به بانک‌ها معرفی شده است.


سجادی پور با تشریح تفکیک پرونده‌های تسهیلات متقاضیان مسکن به بانک‌های سطح شهرستان گفت: با توجه به مصوبه شورای مسکن استان، بانک‌ها مکلف هستند تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به پرداخت تسهیلات متقاضیان که در بانک تشکیل پرونده شده است اقدام و درصورت عدم مراجعه متقاضی نسبت به حذف و جایگزینی آن اقدام کنند.


در این جلسه مقرر شد راه و شهرسازی نسبت به ابلاغ پرداخت تسهیلات تا سفت کاری به صورت کامل اقدام کند.


پیگیری افزایش سقف پرداخت تسهیلات از سوی بنیادمسکن استان، تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن ندوشن در بانک کشاورزی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • فروش نقد و اقساط پژو پارس در 4 قسط و تحویل فوری ویژه اردیبهشت ماه 1403 + جزئیات
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا