Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@13:10:28 GMT

صاعقه‌های وحشتناک در جنوب بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۱۱۶

به گزارش فارس، از دقایقی قبل رعد و برق‌های وحشتناکی در جنوب استان بوشهر و به خصوص مناطق کوهستانی شهرستان جم به وقوع پیوسته که تداوم آن احتمال ایجاد خسارت را به همراه خواهد داشت.

بارش باران و تندباد نیز از ساعاتی قبل در جنوب استان بوشهر آغاز شده است و مسیرهای جنوب استان بوشهر به استان فارس و استان هرمزگان نیز لغزنده گزارش شده است و رانندگان با سرعت آرام در حال عبور از محورها هستند و ترافیک روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر امروز بارش‌های شدیدی در شمال استان بوشهر به وقوع پیوست که مدارس برخی شهرها تعطیل اعلام شد. هنوز اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس برای فردا صبح منتشر نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از احتمال وقوع سیل طی روزهای آینده در استان بوشهر خبر داده و اعلام کرده دستگاه‌های مدیریت بحران استان بوشهر و نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

طبق گفته کارشناسان هواشناسی، این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه مهمان استان بوشهر خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)