Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@04:59:38 GMT

29 واحد تولیدی راکد در قزوین احیا و دوباره فعال شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۲۴۳

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: با حمایت‌های دولت و با تزریق منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی‌های بین دستگاهی، این واحدها که از سال‌های گذشته به‌دلایل مختلف اقتصادی از جمله نبود مواد اولیه و نقدینگی، نداشتن بازار فروش، اختلافات مدیریتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تعطیل و راکد بودند.

حمیدرضا خانپور افزود: با احیا و راه‌اندازی دوباره این واحدها ۶۴۷ نفر مشغول به کار شدند.

این مسئول گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف با فعالان بخش خصوصی، بانک‌ها، تامین اجتماعی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه قضا در پی بازگشایی و فعالیت دوباره واحدهای تعطیل تولیدی هستیم.

وی اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج با ۶ واحد تولیدی بیشترین سهم را در کارخانجات احیا شده به خود اختصاص داده‌اند و شهرک صنعتی لیا و ناحیه صنعتی دانسفهان نیز هرکدام پنج مورد در ردیف بعدی قرار دارند.

این مسئول گفت: امسال همچنین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، ۲ واحد در ناحیه صنعتی آوج و یک واحد در شهرک صنعتی آبیک (کاسپین۲) و یک واحد در شهرک صنعتی حیدریه فعال و احیا شدند.

۹۱۸ واحد تولیدی با ۲۷ اشتغال در با سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعال هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

به گفته او، با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر