Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:03:34 GMT

موج جدید دعوت‌نامه برای ستاره‌های سرخ

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۴۷۷

موج جدید دعوت‌نامه برای ستاره‌های سرخ

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از ابراز تمایل چند تیم عربی و خارجی برای جذب علی علیپور مهاجم پرسپولیس و اعلام آمادگی باشگاه برای مذاکره با مشتریان این بازیکن در نیم‌فصل، در چند روز گذشته رسانه‌ها از پیشنهاد باشگاه ویتوریا گیمارش به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و حضور آن‌ها در تهران برای مذاکره خبر داده‌اند که البته باشگاه فعلا تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم روز گذشته رسانه‌ها از پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک باشگاه چینی به محمد انصاری مدافع جوان پرسپولیس خبر دادند. انصاری که فصل گذشته هم مورد‌توجه باشگاه‌های خارجی و یک تیم چینی قرار گرفته بود، به دلیل نیاز پرسپولیس به بازیکن و محرومیت این تیم از نقل‌و انتقالات با مخالفت باشگاه مواجه شد و درنهایت هم انصاری در جمع سرخ‌پوشان ماند و فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی را تجربه کرد. حالا، اما شرایط فرق می‌کند و بر‌خلاف فصل گذشته باشگاه به خاطر مشکلات مالی شدید از این‌گونه پیشنهاد‌ها استقبال می‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه مخالفتی با جدایی ستاره‌ها و درآمدزایی ارزی بابت انتقال آن‌ها ندارند.

اما بحث اینجاست که گابریل کالدرون روی بازیکنانی، چون بیرانوند و انصاری حساب ویژه‌ای باز کرده و انتقال آن‌ها در میانه فصل قطعا مطلوب سرمربی آرژانتینی نخواهد بود مگر آن‌که باشگاه جایگزین مناسبی برای آن‌ها پیدا کند که سابقه نشان داده در نیم‌فصل جذب بازیکن شاخص توسط تیم‌های ایرانی به ندرت اتفاق افتاده و بازیکنان با کیفیتی جذب نشده‌اند. به نظر می‌رسد پس از چالش مالی بین کالدرون و باشگاه و ارسال ۲ نامه توسط سرمربی سرخ‌ها به فیفا بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش بحث انتقال ستاره‌های سرخ‌ها چالش بعدی و جدی‌تر پرسپولیسی‌ها و مرد آرژانتینی خواهد بود.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود