Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه شب پایگاه خبری معا فلسطین، دو حزب استقلال و الشبیبه مغرب این بیانیه را منتشر کردند.

در بیانیه حزب استقلال و الشبیبه مغرب آمده است: مساله فلسطین همواره مساله اصلی ملت‌های عربی و اسلامی در طول تاریخ درگیری‌های عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده است.

این دو حزب مغربی با محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، نهادهای بین‌المللی و اسلامی و عربی از جمله سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه عرب را مسئول دانستند و از سکوت نهادهای بین‌المللی در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین از دولت مغرب خواسته شده تا هر گونه اقدام در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

احزاب مغربی همچنین از همه آزادی‌خواهان جهان خواسته‌اند تا از مردم فلسطین به ویژه مردم غزه حمایت کنند.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه صبح روز سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شد. در پی حمله جنگنده‌های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، "بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی، شمار شهدای فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را ۳۴ نفر و تعداد زخمی‌ها را ۱۰۰ تن اعلام کرد.

در مقابل، رسانه‌های منطقه‌ای و صهیونیستی نیز چهارشنبه گذشته گزارش دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی این حملات بیش از ۳۴۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد.

برچسب‌ها مراکش نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراکش نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین مراکش نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ