Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه دانشجویی، گفت: امسال در حوزه شهریه دانشجویی، دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند وام ۲ درصدی دریافت کنند.

وی افزود: به طور میانگین ۷۰ تا ۸۰ درصد شهریه دانشجویان از طریق تسهیلات وام دانشجویی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع هر یک از دانشجویان می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان، درخواست تسهیلات دانشجویی کرده و مبلغ شهریه خود را به راحتی دریافت کنند.

افزایش ۱۰ درصدی شهریه دانشگاه علمی کاربردی

وی درباره میزان افزایش شهریه این دانشگاه نیز گفت:: شهریه دانشگاه علمی کاربردی امسال نسبت به سایر مراکز علمی و دانشگاه‌های دیگر با کمترین رشد روبرو بوده است به طوری که افزایش شهریه دانشگاه ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

کد خبر 463740 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های ایران دانشگاه دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی، از مجموع درآمد‌های مالیاتی یک‏ماهه امسال، ۳۱ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان (معادل ۵۶ درصد) از محل مالیات‌های مستقیم شامل مالیات بر اشخاص حقوقی با ۱۸ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان، مالیات بر درآمد‌ها با ۱۱ هزار و ۸۷۴ میلیارد تومان و مالیات بر ثروت با یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان است.

همچنین بیش از ۲۴ هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان (معادل ۴۴ درصد) از محل مالیات بر کالا‌ها و خدمات وصول گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

در یک ماهه سال ۱۴۰۳، سهم مالیات مشاغل ۶ درصد از کل وصولی در حدود یک هزار و ۷۸۴ میلیارد تومان و سهم مالیات کارکنان بخش خصوصی و عمومی ۱۰ درصد از کل وصولی، حدود ۹ هزار و ۶۹۴ میلیارد تومان است

بر اساس گزارش عملکرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال، ۹۴۸ میلیارد تومان مالیات از شرکت‏های صادرکننده مواد خام و نیمه‌خام وصول شده است.

همچنین بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان از محل درآمد حاصل از رسیدگی قطعی پرونده‌های مودیان مالیات بر ارزش افزوده و ۱۸۶ میلیارد تومان از محل عوارض خروج مسافر از مرز‌های کشور در فروردین ماه امسال وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان نخبه‌ از سربازی معاف می‌شوند
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲
  • خبر خوش برای دانشجویان پزشکی؛ حق‌ الزحمه دستیاران ۱۵ میلیون تومان رسید
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد