Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:56:46 GMT

رضاوند: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کوتاه نمی‌آیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۹۴۱

رضاوند: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کوتاه نمی‌آیم

«آرش رضاوند» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر با بدشانسی‌ روبه رو شد و نتوانست نتایج خوبی کسب کند اما هرچه از مسابقات گذشت تیم شکل بهتری به خود گرفت و به هماهنگی کامل‌تری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از الان قهرمان لیگ نوزدهم را شناسایی کنیم کار سختی است چرا که بازی‌های زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده و چند تیم مدعی در لیگ حضور دارند.

رضاوند تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و بی تردید یکی از مدعیان خواهیم بود. در این فصل می خواهیم با جمع‌آوری امتیازات لازم به آن چیزی که استحقاق و لیاقتش را داریم برسیم و دل هواداران را شاد کند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنم تا در ترکیب استقلال بهترین‌ عملکرد را به نمایش‌ بگذارم و پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. این هدف و آرزوی من است و برای رسیدن به آن کوتاه نمی‌آیم.

رضاوند در پایان گفت: استراماچونی یک مربی بزرگ است که از کار کردن با او لذت برده و در این مدت درس‌های زیادی از این مربی ایتالیایی یاد گرفتم.

برچسب‌ها آندره آ استراماچونی لیگ برتر باشگاه استقلال تیم ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی لیگ برتر باشگاه استقلال تیم ملی آندره آ استراماچونی لیگ برتر باشگاه استقلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!