Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@11:55:22 GMT

یارانه آبان‌ماه واریز و قابل برداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۲۷۵

یارانه آبان‌ماه واریز و قابل برداشت شد

خبرگزاری مهر: مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند نوبت‌های گذشته ۴۵۵ هزار ریال است. افزون بر یارانه‌ها، افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز واریز شده که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از آذر ۱۳۸۹ تاکنون به مشمولان مربوطه پرداخت می‌شود و تا کنون ۱۰۵ مرحله به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله یارانه ۱۷۰ هزار خانوار با درآمد بالا حذف شده است و به گفته «حسین میرزایی» سخنگوی ستاد اجرایی هدفمندی یارانه‌ها تا پایان امسال براساس قانون اساسی یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی حذف می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه آبان ماه سرپرستان خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار با بیان اینکه تا ۲۵ اردیبهشت تمامی دستگاه ها طبق قانون بهبود محیط کسب و کار مجوزهای کاغذی خود از طریق درگاه  ملی مجوزها را باید الکترونیکی کنند گفت: تا به امروز بیش از ۴۵۰ هزار مجوز الکترونیکی و شناسه کد یکتا صادر شده است.

وی افزود: در صورتی که دستگاه ها و استان ها مجوزهای خود را به هر دلیلی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها الکترونیکی و تبدیل به شناسه کد یکتا نکنند، هیچ یک از دستگاه های دولتی و فعالان اقتصادی و سیستم های دولتی مجوزهای کاغذی را قبول نخواهند کرد. 

او گفت: طبق نص صریح قانون دو سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون تصویب صدور مجوز‌ها یعنی روز ۲۶-۲-۱۴۰۳ دو سالگی لازم الاجرا شدن این قانون دیگر مجوز‌های کاغذی بدون اعتبار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد