Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با پیگیری دغدغه‌های مردم مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

به گزارش مشرق، در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای سپاسگزاری می‌کنم، ایشان با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت اصلی مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش های حکومت باید همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه های آنان داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت ها.

بیشتر بخوانید: لاریجانی در صحن علنی مجلس: مابه‌التفاوت حاصل افزایش قیمت بنزین سریع‌تر به حساب مردم واریز شود

وی افزود: وفاق قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد، توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاش گران و آشوب طلبان و تأکید بر امنیت کشور، وفاق همه قوای کشور در مقابل دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می سازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی آبروی آمریکا با بی شرمی و فرصت طلبی احمقانه، آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می کند و این امر را دفاع از مردم ایران می سراید، با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه آمریکا نسبت به ملت ایران نشان داده شد که هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری، تبعیت از مسیر تعیین شده ایشان را لازم دانسته و پیگیری دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند نمود و با همگرایی بیشتر، مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت

چهارتَن از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب»، «شورای وحدت اصولگرایان» و «جبهه صبح ایران» با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران و ارائه برنامه‌های خود به پرسش‌های خبرنگاران ایسنا پاسخ دادند.

دریافت 286 MB

تصویربردار و تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود