Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@18:07:13 GMT

معنی شعارهای جنگی ترامپ چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۴۷۹

معنی شعارهای جنگی ترامپ چه بود؟

براساس گزارش مجله آمریکایی نشنال اینترست، تعداد سربازان آمریکایی در سوریه در حال حاضر بیش از آن تعدادی است که در دسامبر ۲۰۱۸ بودند؛ ماهی که ترامپ اعلام کرد سربازان آمریکایی پس از چهار سال عملیات نظامی علیه داعش در تدارک برای خروج هستند.

این گزارش اشاره کرد، ترامپ بارها قبل از اذعان اخیرش مبنی بر اینکه نیروها را در اطراف میادین نفتی در شمال کشور سوریه مستقر می‌کند خروج نیروهای آمریکایی را از سوریه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، ترامپ هدف قرار گرفته زیرا بخشی از "نهاد سیاست خارجه آمریکا" که او بسیار از آن منتفر است، شده و کینه او از این نهاد و وضعیت کنونی آن چیزی فراتر از واقعیتی "ایجاد جنجال" نیست، اعلام‌های مکرر او درباره خروج نیروهای آمریکایی در واقع چیزی از جابجایی آنها نیست.

براساس این گزارش، ترامپ اگر عملا در خروج جدی بود اجازه استقرار ۳۰۰۰ نیروی نظامی در عربستان را از سپتامبر گذشته نمی‌داد.

در پایان گزارش این مجله اشاره شده، شعار "پایان جنگ‌های بی‌پایان" که ترامپ سر داده تنها تبلیغات انتخاباتی بی‌مفهوم و پوچ است.

310 310

کد خبر 1322216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سوریه دونالد ترامپ سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال یارانه باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه

معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه از منهدم کردن دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • آرایش جنگی تانک‌های اسرائیل در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین