Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه سازمان لیگ، تیم فوتبال تراکتور از ۶ دیدار خود، ۵ مسابقه را در تبریز به مصاف حریفان می‌رود. این فرصت طلایی برای شاگردان دنیزلی است تا بتوانند با استفاده از میزبانی و حمایت تماشاگران پرشور تبریزی امتیازات لازم را کسب کرده و ۳ شکست متوالی خود را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور در هفته یازدهم میزبان تیم شهر خودرو مشهد صدرنشین لیگ برتر است و در هفته دوازدهم در تهران به مصاف تیم پیکان می‌رود و در این بازی هم به نوعی میزبان محسوب می‌شود چرا که هواداران تبریزی از این تیم حمایت می‌کنند.

تراکتور بعد از این بازی، ۴ دیدار بعدی اش را در تبریز برگزار کرده و به ترتیب مقابل تیم‌های شاهین بوشهر، ماشین سازی تبریز، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم دنیزلی به ستاره پرحاشیه تراکتور

انتهای پیام/ 

شانس تراکتور برای جبران شکست های اخیر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟