Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@23:18:00 GMT

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۵۸۸

کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

رویداد۲۴ صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه) در سواحل شمالی، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب، جنوب، بخش‌هایی از شمال غرب و غرب بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شدت بارش امروز در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان، شمال و مرکز خلیج فارس و روز سه‌شنبه در بوشهر برخی نقاط فارس و مرکز خلیج فارس است. بیشتر بخوانید: سرمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای در انتظار شمال کشور به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) بارش در نوار غربی کشور قطع می‌شود و در نیمه شرقی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوب البرز مرکزی و مرکز کشور و روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان‌ماه) بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، اردبیل و شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.

ضیاییان با بیان این‌که روز جمعه (۱ آذرماه) نیز در سواحل شمالی، استان اردبیل و شرق آذربایجان شرقی بارش رخ می‌دهد، تصریح کرد: روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه) کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر و خلیج فارس طی سه روز آینده مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ آبان‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۹ آبان‌ماه) نیز صاف تا کمی ابری با همان دما پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی وضعیت آب و هوا وضعیت جوی تهران بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار در اثر مناطق استان خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق شمال، غرب و جنوب‌شرق استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه طی این مدت افزایش ابر، وقوع رگبار باران در برخی از مناطق مرکزی، شمال غرب استان مورد انتظار است، گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه بر سرعت وزش باد در شرق، شمال‌غرب و برخی از مناطق جنوب استان افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان را به ترتیب ۲۴ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

کد خبر 750714

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی