Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:18:12 GMT

هواداران تاتنهام: سون برتر از آزمون است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۶۳۵

هواداران تاتنهام: سون برتر از آزمون است

هواداران تاتنهام اطمینان دارند که ستاره کره‌ای تیمشان می تواند بهترین لژیونر سال آسیا می شود.

به گزارش مشرق، سایت «footballfancast» خبر داد که هواداران تاتنهام اطمینان دارند که سون هیونگ مین، ستاره کره ای خودشان در رقابت برای کسب جایزه بهترین لژیونر سال آسیا می تواند سربلند خارج شود.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند نامزد مرد سال آسیا شد/ آزمون نامزد برترین لژیونر سال +عکس

سون در کسب این جایزه با سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زینت رقابت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین رقیب سون در کسب این جایزه ماکاتو هاسبه، بازیکن فرانکفورت آلمان است.

اگرچه سون در این فصل با وجود افت تاتنهام نمایش خیلی خوبی نداشته اما هواداران این تیم انگلیسی مطمئن هستند که او می تواند این جایزه را کسب کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال هواداران تاتنهام سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ تیم ملی ایران لژیونر آسیا سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون مهاجمان لیورپول همچنان ادامه دارد. همین هفته پیش بود که محمد صلاح در جریان تساوی ۲-۲ برابر وستهم با یورگن کلوپ وارد درگیری لفظی شد و حالا که اخبار آن اتفاق کمی فروکش کرده، حاشیه جدیدی داروین نونیز درست شده است.

در دیدار روز یکشنبه برابر تاتنهام که با پیروزی ۴-۲ قرمزها همراه بود، مهاجم گرانقیمت اروگوئه‌ای، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و پس از اینکه در دقیقه ۷۵ به‌جای لوئیز دیاز وارد زمین شد، نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در همین حین صدای تشویق دیووک اوریگی هم در آنفیلد شنیده می‌شد، هواداران لیورپول نام مهاجم سابق‌شان را برای یادآوری گل او به تاتنهام در فینال چمپیونزلیگ سال ۲۰۱۹ و برای کری با حریف فریاد می‌زدند اما بسیاری از تماشاگران آن را به عملکرد ضعیف نونیز هم ربط دادند.

هواداران در فضای مجازی هم به این موضوع که اوریگی در زمان حضورش در لیورپول مهاجم بهتری از نونیز بوده دامن زدند و همین باعث بیشتر شدن انتقادات نسبت به مهاجم جوان شد.

حملات لیورپولی‌ها به نونیز که طی چند هفته گذشته بیشتر شده است، به جایی رسید که همسر این بازیکن مجبور شد کامنت همه پست‌های صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند و خود نونیز هم همه پست‌هایی که مربوط به لیورپول بوده را از صفحه‌اش پاک کرده است.

تاکنون هیچکدام از منابع نزدیک به باشگاه توضیح اضافه‌ای درباره این اتفاق نداده‌اند اما بدون شک این یک حاشیه دیگر برای قرمزها در آخرین روزهای حضور یورگن کلوپ است.

دیگر خبرها

  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون