Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در توانمندسازی فکری مددجویان اشاره کرد و افزود: اردو‌های زیارتی یک الگوسازی مناسب در تبیین ارزش‌های دینی و مذهبی و همچنین انقلاب اسلامی است.

الهی راد بابیان اینکه برگزاری اردو‌های آموزشی و سراسری نیز می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی جوانان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران باشد، یادآور شد: اردو‌های زیارتی و آموزشی باهدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، سالمندان و دختران در آستانه ازدواج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طی هفت‌ماهه امسال دو هزار و ۶۵۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در این استان به اردو‌های زیارتی و آموزشی اعزام شدند، ادامه داد: از این تعداد هزار و ۸۳۹ نفر به اردو‌های زیارتی و فرهنگی و ۸۱۵ نفر نیز به اردو‌های تربیتی و آموزشی اعزام شدند.

او همچنین به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای جامعه هدف تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: طی امسال نیز هزار نفر از مددجویان و جوانان تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد بهره‌مند شدند.

الهی راد بابیان اینکه محور برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد در تابستان امسال در مناطق کم برخوردار و پوشش جوانان و نوجوانان این مناطق بود، ادامه داد: این برنامه‌ها درزمینهٔ‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارت‌آموزی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه این نهاد دارای چهار کانون دائمی در شهرستان‌های اسفراین، شیروان، بجنورد و فاروج است، گفت: علاوه بر این، در طول سال نیز چهار کانون موقت اوقات فراغت نیز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان نیز دایر می‌شود.

انتهای پیام/د

اعزام بیش از ۲ هزار مددجو به اردوی‌های زیارتی و آموزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار