Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قرارداد همکاری میان اسنپ و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران منعقد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پی ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزارت کشور روز یکشنبه قرارداد همکاری بین اسنپ و معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران بسته شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درمراسم امضای این قرارداد با اشاره به اینکه پس از یک سال مذاکره قرارداد همکاری با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر به ثمر نشست گفت: شهروندان از نحوه عملکرد تاکسی‌های اینترنتی رضایت دارند از این رو مدیریت شهری به عنوان منتخبان مردم، از نوآوری و توسعه خدمات هوشمند به مردم، حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن پورسید آقایی با تاکید براینکه اجرای این دستورالعمل گام مهمی در مسیر ضابطه‌مند شدن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی است افزود: براساس این دستورالعمل و تعاملی که میان همه ذینفعان صورت گرفته سیاست‌های کلی و ضوابط یکپارچه در ارائه خدمات هوشمند مسافر اجرایی شده است.
وی ادامه داد: هیچگاه تاکسی‌های اینترنتی را رقیب تاکسیرانی نداستیم بلکه معتقدیم این‌ها دو نمونه حمل و نقل عمومی و مکمل یکدیگرند که به نوعی توانسته اند استفاده از خودرو‌های شخصی را در سطح شهر کاهش دهند.
او تصریح کرد: با اجرای این دستورالعمل و قرارداد‌های منعقد شده با شرکت‌های تاکسی اینترنتی حتماً فشار بیشتری برای جلوگیری از فعالیت خودرو‌های مسافربر شخصی اعمال خواهیم کرد.
پورسید آقایی در ادامه به موضوع سهمیه بندی سوخت اشاره کرد و گفت: در سهمیه بندی سوخت به خودرو‌های تاکسی اولویت داده شد از این روی هیچ افزایش نرخی در تاکسی نخواهیم داشت در عین حال که سعی شده با تخصیص سهمیه از سوی وزارت کشور به تاکسی‌های اینترنتی نیز افزایش قیمتی در ارائه خدمات آن‌ها صورت نگیرد.
مدیرعامل شرکت خدمات هوشمند مسافر «اسنپ» نیز با ابراز خرسندی از امضای این قرارداد گفت: تاکسی‌های اینترنتی نقش عمده‌ای در حمل و نقل شهری دارند، مواردی در دستورالعمل دارای ابهام بود که در جلسات متعدد با وزارت کشور و معاونت علمی رئیس جمهور رفع ابهام و امروز این دستورالعمل ابلاغ و اجرایی شد.
ژوین علاقبند با بیان اینکه پرداخت همزمان ارزش افزوده و ثبت اطلاعات کاربران در سامانه سماس در وزارت کشور جزو دغدغه‌های مطرح شده در دستورالعمل بود افزود: خوشبختانه این مسئله نیز رفع ابهام شد.
وی آغاز همکاری مشترک اسنپ و شهرداری تهران را به فال نیک گرفت و گفت: قرارداد همکاری 150 شهر دیگر که اسنپ در آن فعالیت دارد نیز امروز برای شهرداری‌ها ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسنپ شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد با خود شرکت‌ها است و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون قرارداد‌های کارکنان اظهار داشت: ما از سال ۸۵ جذب مستقیمی از سمت شرکت واحد و یا شهرداری تهران نداشتیم. تمام استخدام‌های رانندگان مربوط به پیش از سال ۸۵ و در حوزه کارگری است.

وی افزود: با تدابیر و برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت، از طریق شرکت‌های مختلف مانند حامیان و هادیان در قالب حجمی استخدام شده‌اند. یعنی این افراد قرارداد مستقیم با شهرداری ندارند و حقوقشان را بر اساس قانون کار دریافت می‌کنند و بر اساس آن کار می‌کنند. تمامی افراد نیز با علم بر این موضوع شروع به کار کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر تفاوتی بین نیرو‌های شرکت واحد و الان است، مربوط به ماقبل سال ۸۵ است.

علیزاده در رابطه با قرارداد‌ها اذعان داشت: شرکت‌های حامیان و هادیان شرکت خصوصی محسوب نمی‌شوند، بلکه این‌ها شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران هستند. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، خودمان به آن رسیدگی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در رابطه با شرکت‌های خصوصی گفت: ما با ۱۶ شرکت خصوصی همکاری میکنیم و قرارداد داریم. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، مسئولیت رفع آن با مدیرعامل‌های بخش خصوصی است.

وی افزود: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد نیز با خود شرکت‌ها است؛ و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم که بر اساس سیاست‌های ما به مردم خدمات رسانی کنند، چه تعداد اتوبوس بیاورند و در چه قالبی خدمت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است