Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز آغاز کننده هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال هستند که طبق برنامه باید از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه این هفته در سیرجان به مصاف هم بروند. علاوه بر پنجشنبه، تقویم هفته یازدهم روی روزهای جمعه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد هم تنظیم شده است ولی برگزاری این مسابقات در ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به لغو هفته ششم لیگ برتر والیبال، لغو پنج دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و همچنین منتفی شدن برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور، این احتمال وجود دارد که مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هم برگزار نشود.

همچنین این احتمال وجود دارد که مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد هم لغو شود.

این در حالی است که درخواست برای عدم برگزاری مسابقه تیم های ذوب آهن با فولاد خوزستان در اصفهان ارائه شده است و شرایط میزبانی سیرجان برای بازی با ماشین سازی هم امروز مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه پیش بینی شده برای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

پنجشنبه ۳۰ آبان
* گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز
* پارس جنوبی جم - پیکان

جمعه ۱ آذر
* تراکتور - شهر خودرو
* پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان
* صنعت نفت آبادان - سپاهان

یکشنبه ۳ آذر
* سایپا - شاهین بوشهر
* ذوب آهن - فولاد

دوشنبه ۴ آذر
* نساجی مازندران - استقلال

کد خبر 4774955

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران هندبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران

روز گذشته یکشنبه شانزدهم اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه این بازی پس از سوت پایان داور تساوی بدون گل اعلام شد.

کد خبر 751056

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران