Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در بین ۳ نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا قرار دارد، برنامه‌ریزی‌های مشخصی شده است تا دروازه‌بان پرسپولیس بدون این که غیبتی در بازی‌های تیمش داشته باشد، به هنگ‌کنگ برود تا در مراسم برترین‌های سال AFC شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند بلافاصله بعد از دیدار پرسپولیس با نساجی مازندران یعنی ۹ آذر ماه راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود تا به هنگ‌کنگ سفر کند. پس از پایان مراسم نیز دروازه‌بان پرسپولیس ۱۲ آذرماه به تهران باز می‌گردد تا تیمش را در ادامه لیگ همراهی کند.

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در این سفر بیرانوند را همراهی کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد