Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حصیبی، رییس روابط عمومی اداره کل پست استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به ازدحام جمعیت در مراکز پستی گفت: شهروندان برای دریافت کارت سوخت خود با کدرهگیری و همراه داشتن کارت خودرو، سندمالکیت خودرو و مدارک شناسایی مالک به دفاتر پستی حوزه خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علاوه بر مراکز پلیس + ۱۰، افراد می‌توانند vin کارت خودرو خود را به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ارسال و کد رهگیری را دریافت کنند.
حصیبی با بیان اینکه تا اخر هفته دفاتر پستی برای رفاه حال همشهریان از ساعت ۸ تا ۲۱ شب آماده تحویل کارت سوخت هستند، تصریح کرد: درکرمان اداره پست شهرستان کرمان واقع در خیابان عدالت و پست مرکزی واقع در بولوار شهید صدوقی (جاده تهران) آماده تحویل کارت‌های سوخت همشهریان هستند.

او تاکید کرد: افراد متقاصی دریافت کارت سوخت از خیابان شهید مصطفی خمینی و شهید رجایی به سمت شرق کرمان به پست شهرستان کرمان در خیابان عدالت و از خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان شهید رجایی به سمت غرب کرمان به پست مرکزی واقع در بولوار شهید صدوقی در جاده تهران مراجعه کنند.

حصیبی بیان داشت: افراد در شهرستان‌ها نیز به اداره‌های پست مرکزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

دفاتر پستی استان کرمان آماده تحویل کارت سوخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت سوخت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علیرضا عرب علیدوستی در این باره گفت: با توجه به نزدیکی کرمان به استان سیستان‌ و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین(معمول) کودکان اضافه شده  وخانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر علت واکسن سرخک را دریافت نکرده اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز بهداشت رفسنجان از شهروندان خواست اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند؛ همچنین در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک فوری به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع) جهت انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد، بنابراین خانواده‌ها واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی (واکسن MMR) به تعویق نیاندازید.

سرخک بیماری ویروسی مسری است که از طریق ذرات معلق در هوا و تماس با ترشحات فرد بیمار سرایت می‌کند و علائم این بیماری شامل تب، بثورات پوستی، التهاب، قرمزی پشت گوش، خستگی، ضعف و بی‌حالی نمایان می شود.

 

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!