Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور، پله برقی و صنایع وابسته در اصفهان گفت: این نمایشگاه از ۲۸ آبان تا یکم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،امیرحسین صادقی افزود: حدود ۴۰ شرکت کننده در این نمایشگاه از استان هایی مانند تهران و مشهد حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت کنندگان طراح و نصاب آسانسور نیستند، چرا که طبق آیین نامه پروانه مونتاژ آسانسور مجوز فروش خدمات، سرویس، نگهداری و فروش در دیگر استان‌ها را ندارند.

مسئول برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور، پله برقی اصفهان بیان کرد:  ظرفیت تولید آسانسور در ایران به دلیل تحریم ها به ۹۵ درصد رسیده است که باید گفت تولیدکنندگان خوبی در کشور داریم.

وی با اشاره به کیفیت آسانسورها گفت: در اصل سازنده‌ای که ساختمان می‌سازد با نوع بودجه خود مشخص می‌کند چه آسانسوری و با چه نوعی نصب کند از این رو استاندار های خاص برای آسانسور تعریف شده که این استانداردها براساس استاندارد ۶۳۰۳ (برای کششی) و ۶۳۰۲ (برای هیدرولیک) است که این استاندار برگرفته از اروپاست.

وی اضافه کرد: از سال ۸۲ استاندارد آسانسور وارد عمل شد و قبل از آن آسانسورها تحویل سازمان آتش نشانی بود که از آن زمان کیفیت آسانسورها نامعلوم بود.

صادقی با اشاره به مسئولیت‌ شرکت‌های آسانسوری تصریح کرد: باید تمامی آسانسورها استاندارد ادواری دریافت کنند که ضریب ایمنی آسانسور حفظ و در آسانسورهای قدیمی بالا برود.

وی گفت:  بین ۳۰ تا ۴۰ درصد آسانسورها هیدرولیک است، در کشور قانون استاندارد این نوع آسانسور در کشور تدوین شده اما اجباری نشده است.

 

بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام آزمون EPT فروردین ماه دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام آزمون EPT بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه اصفهان بودجه سازمان آتش نشانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست