Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@05:24:54 GMT

اعتصاب پرسپولیسی‌ها شایعه است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۵۱۰

افشین پیروانی درباره شایعه اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به خاطر دریافت نکردن مطالبات‌شان اظهار کرد: این موضوع اصلا صحت ندارد و بازیکنان ما اعتصاب نکرده‌اند.

ما به خاطر برنامه‌ای که از قبل تعیین کرده بودیم تمرین امروز را تعطیل کردیم. بازیکنان پرسپولیس همیشه باغیرت بوده‌اند چرا که ما بازیکنانی داریم که از فصل قبل طلبکاراند اما به خاطر عشق به هواداران بدون مشکل در تمرینات حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر کم‌ترین دریافتی را داشته است و بازیکنان شاید چیزی حدود ۱۲ درصد دریافت کرده‌اند. اما با این حال با تمام وجود بازیکنان در تمرین حاضر می‌شوند. از آقای انصاری‌فرد هم تشکر می‌کنم که با تمام وجود تلاش می‌کند که مشکلات باشگاه حل شود. متأسفانه در دو تا سه سال اخیر اتفاقاتی رخ داده که همه بازیکنان از باشگاه طلبکار هستند. مقداری از بودجه و سرمایه باشگاه در ابتدای فصل هزینه شده اما هواداران بدانند با این وجود هیچ وقت بحث اعتصاب در کار نخواهد بود. تمرین ما امروز فقط به خاطر برنامه قبلی تعطیل شده است.

او در ادامه درباره دعوت نشدن شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی هم گفت: دعوت نشدن شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی کاملا غیرفنی است و هیچ دلیل فنی برای آن وجود ندارد. من نه به خاطر این که الان در پرسپولیس مسوولیت دارم این حرف را می‌زنم چون همیشه درباره این موضوع صحبت کرده‌ام. همیشه گفته‌ام برخی بازیکنان حق‌شان است که به تیم ملی دعوت شوند. شجاع خلیل‌زاده هفت قهرمانی با پرسپولیس به دست آورده است و با این تیم به فینال آسیا صعود کرده است. او بازیکن بسیار تأثیرگذاری است و با این شرایط نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که یک بار هم به تیم ملی دعوت نمی‌شود. به نظر من این موضوع دلایل غیرفنی دارد. اگر شجاع خلیل‌زاده در گذشته اشتباهی داشته است و یا علیه سرمربی پیشین تیم ملی صحبت کرده باشد باید از آن گذشت کنیم تا این بازیکن تأثیرگذار دوباره به تیم ملی دعوت شود. او می‌تواند به تیم ملی کمک کند. نباید شاهد این اتفاقات باشیم که برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران آرزو کنیم بحرین مقابل عراق مساوی کند. بهتر است بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم. این که بخواهیم از یک بازیکن در سطح ملی گله‌مند باشیم اصلا کار قشنگی نیست.

پیروانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تلویزیون به شایعه جدایی بشار رسن از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: از هواداران خواهش می‌کنم اطلاعات دقیق را در این زمینه از سایت باشگاه دریافت کنند. از روزی که آمدم فقط دو یا سه بار مصاحبه‌ کرده‌ام آن هم زمانی بوده که احساس کردم برخی می‌خواهند علیه پرسپولیس جوسازی کنند. من وظیفه خود می‌دانم در این زمینه پاسخگو باشم. بشار رسن به خاطر شرایط کشور عراق نتوانسته پاسپورت خود را تمدید کند. این هفته روز سه‌شنبه باید عراق را برابر بحرین همراهی کند و این که یک بازیکن در یک هفته سه بازی انجام بدهد از نظر فنی کار درستی نیست. به همین خاطر با هماهنگی کادر فنی به او اجازه دادیم که بعد از بازی با پاسپورت تمدید شده به تهران برگردد. دیروز (یک‌شنبه) مهدی شیری به خاطر جراحی پدرش در تمرین تیم حاضر نشد اما شایعه‌سازان گفتند که او به خاطر دریافت نکردن پول به تمرین نیامده است. بعد از این شایعه شیری با باشگاه تماس گرفت و خواستار تمدید قراردادش شد تا به این طریق نشان دهد هیچ مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارد. من از حاشیه‌سازان می‌خواهم دست از کارهای خود بردارند. آن‌ها باید مطمئن باشند ما اجازه نخواهیم داد این گونه مسائل به تیم ما ضربه بزند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GF5 برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، اعتصاب

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی تایید کرد که بازیکنان اینتر می‌ترسیدند که نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر باشند، اما خریدهای جدید عالی بوده‌اند و توانستند قدرت بیشتری به این تیم بدهند.

باستونی یک روز پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با ایل جورناله انجام داده است. این ملی پوش ایتالیایی در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی سیمونه اینزاگی بود.

باستونی در مورد اهمیت بازیکنانی ایتالیایی در اینتر گفت:"همیشه گفته‌ام که ما یک گروه قوی ایتالیایی در تیم داریم. این مهم است چون در سری A تفاوت ایجاد می‌کند. شما باید لیگی را که در آن بازی می‌کنید، بشناسید و DNA مطابق با آن لیگ را داشته باشید."

اینزاگی دوشنبه شب گفت که هیچ یک از بازیکنانش از تمرین سنگین ضربات ایستگاهی در هوای بارانی روز بازی مقابل میلان گلایه نکردند. باستونی تایید کرد:"صبح قبل از بازی، ما یک ساعت را زیر باران گذراندیم تا ضربات ایستگاهی را تمرین کنیم. این کار فصل ما را به خوبی نشان می‌دهد. ما به جزئیات توجه کردیم و هیچ چیز را آسان نگرفتیم. از اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شدیم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و نمی‌خواستیم آن‌ها را تکرار کنیم. این نقطه قوت ما بود."

اینتر در تابستان گذشته تغییرات زیادی داشت و بازیکنانی مانند آندره اونانا، میلان اشکرینیار، مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو جدا شدند. باستونی تایید کرد که می‌ترسیده اینتر ضعیف‌تر از فصل قبل باشد:"بله، 12 بازیکن رفته بودند و می‌ترسیدیم ضعیف شده باشیم، چون بازیکنان جدید را به خوبی نمی‌شناختیم. برعکس، بازیکنان جدید نه تنها استعداد داشتند، بلکه میل زیادی برای بازی کردن در اینتر داشتند. ما در مورد استعداد آن‌ها مطمئن بودیم. اکنون می‌توانم بگویم که همه آن‌ها بچه‌های فوق العاده‌ای هستند، چه در داخل و چه خارج از زمین. هماهنگی باورنکردنی بین بازیکنان جدید و قدیمی وجود دارد."

آیا کسب بیستمین اسکودتو در دربی مقابل میلان یک اتفاق بزرگ بود؟ باستونی پاسخ داد:"البته که اینطور بود. باشگاه، ما بازیکنان و علاوه بر این، هواداران چنین چیزی را می‌خواستند. هواداران فوق العاده بودند و همیشه از ما حمایت کردند. ششمین دربی متوالی را بردیم. این مانند صفحه‌ای است که برای همیشه در تاریخ اینتر خواهد ماند. قهرمانی‌ با اینتر بسیار معنی دارد. ما در چند سال گذشته فداکاری‌های زیادی کرده‌ایم. حالا، من به صورت این افراد نگاه می‌کنم و احساس می‌کنم آن‌ها خانواده دوم من هستند.  برای این خانواده حاضرم خودم را در دل آتش قرار دهم و هر کار خطرناکی انجام دهم."

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟