Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:30:47 GMT

جدیت ناظران در کنترل بازار کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۵۴۴

جدیت ناظران در کنترل بازار کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جعفر دهقان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: هرگونه افزایش قیمت در بازار کرمان که پیش از این مصوب شده لغو می‌شود و تمامی واحد‌های تولیدی موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده هستند.
او افزود: افزایش قیمت بنزین نباید روی دیگر کالا‌ها تاثیر بگذارد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقان تصریح کرد: تخصیص سهمیه بنزین در برخی موارد ممکن است مورد توجه قرار نگرفته باشد که این موارد باید در کارگروه تنظیم بازار جمع بندی و به دولت ارائه شود.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در حال کار کارشناسی روی سهمیه‌بندی بنزین است و موارد مغفول مانده در استان‌ها را باید به مسئولان کشوری و ارکان دولت برای تصمیم‌گیری اعلام کرد.
او تصریح کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و انجمن‌های مختلف در موارد حفظ قیمت‌ها استفاده شود و سازمان‌های نظارتی باید ضمن نظارت بر بازار تخلفات اقتصادی را پیگیری کنند.
دهقان افزود: زدن برچسب روی کالاها، نظارت کافی بر مراکز عمده خرید، مورد توجه ویژه دستگاه‌های نظارتی استان کرمان قرار گیرد.
او بیان کرد: خودرو‌های مسافربری درون شهری اسنپ و تپ سی از بنزین سهمیه‌ای استفاده می‌کنند، اما هنوز سهمیه آنان پیش‌بینی نشده که این امر باید از طریق بخش حمل‌ونقل درون شهری شورای اسلامی شهر پیگیری و تصویب شود.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه کالا‌های مورد نیاز مردم باید تامین شود، افزود: استانداران سراسر کشور به صورت هفتگی جلسات تنظیم بازار را با حضور نماینده شرکت پخش فراورده نفتی و بازار و دادستانی برگزار می‌کنند.
او گفت: وزارت کشور و شرکت نفت نسبت به تعیین سهمیه مناسب برای تاکسی‌های اینترنتی، وانت و ون‌ها تا پایان روز جاری اقدام کردند که اطلاع رسانی می‌شود.
دهقان افزود: مصارف گاز مایع مصرف خانوار، توزیع سوخت نسبت به صادرات در اولویت قرار می‌گیرد.
انتهای پیام /ب

تشدید نظارت برای تنظیم بازار استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا

یک دستگاه خودوری حامل سوخت در ایالت کنکتیکت آمریکا دچار حریق شد که بر اثر آن انفجار مهیبی رخ داد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد