Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:14:18 GMT

پرونده ۸ میلیاردی جرایم اقتصادی در گلستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۷۳۹

پرونده ۸ میلیاردی جرایم اقتصادی در گلستان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح الامین قاسمی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: برابر اطلاعات واصله و اقدامات اطلاعاتی و منابع موثق یکی از شرکت های کشتارگاه واقع در حوزه استحفاظی آق قلا با اخذ ارز دولتی به میزان یک میلیون و ۱۲۰ هزار یورو بنا داشت که ۱۰ هزار رأس گوسفند را از کشور قزاقستان به ایران وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی های اداره مبارزه با جرائم اقتصادی نشان داد که شرکت مورد نظر از مهرماه سال ۹۷ پس از اخذ ارز به تعهدات خود عمل نکرده و تنها با مبلغ ۳۱۵ هزار و ۵۰۴ یورو اقدام به واردات احشام کرده است.

قاسمی ادامه داد: این شرکت مبلغ هشت میلیارد تومان ارز را در اختیار خود داشته لذا در این خصوص پرونده اخلال در نظام اقتصادی (اخلال در نظام واردات و صادرات) برای وی تشکیل و یک متهم هم در این راستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 4775138

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان