Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به وجود آرامش و امنیت در استان تهران گفت: اوضاع استان کاملا تحت کنترل است و اخطارهای لازم به آشوبگران داده شده است. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به طرح اصلاحی مدیریت مصرف بنزین و سوءاستفاده برخی افراد به بهانه اعتراض اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری صف مردم از اخلالگران جدا و بر این اساس نیز اغتشاشات کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرق و جنوب شرق استان تهران اوضاع آرام بود و تنها در شهرستان‌های غرب استان مشکلاتی به وجود آمد که البته از افراد بومی نبودند و اکنون اوضاع کاملا تحت کنترل است و به این افراد اخطاریی داده شده تا شهر را ترک کنند.

دستگیری 3 اغتشاشگر در رودهن / ‌حکم جلب 25 نفر نیز صادر شده است‌دستگیری رئیس شورای شهر رودهن تأیید شد / بازداشت 25 نفر در ارتباط با پرونده فساد ‌شهرداری‌فرماندار اسلامشهر: 25 نفر از لیدرهای اغتشاشگران دستگیر شدند/ شناسایی ها ادامه دارد

استاندار تهران با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده و با هوشیاری و درایت، نظم و آرامش در استان تهران حکمفرماست تاکید کرد: به مردم قول می‌دهیم که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین برای آحاد جامعه هزینه شود.

محسنی بندپی سپس به افزایش 24 درصدی بودجه هزینه‌ای استان تهران اشاره کرد و گفت: بودجه هزینه ای استان تهران با افزایش 24 درصدی سال آینده به 962 میلیارد تومان می‌رسد که نقش مهمی در افزایش انگیزه و رونق تولید دارد.

وی همچنین در مورد ساماندهی شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران خاطرنشان کرد: ظرف یک ماه آینده وضعیت بافت های صنعتی پس از بررسی در کارگروه زیربنایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تعیین تکلیف می شود.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)

 در دیدار حساس آاک آتن مقابل پائوک از لیگ یونان، درگیری بزرگی رخ داد که منجر به محرومیت سرمربی آاک شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت: «دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر