Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@22:49:53 GMT

محسن چاوشی برای تلویزیون می خواند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۴۰۸

صراط:

محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خرمندان و علیرضا بذرافشان شد.

به گزارش خبرآنلاین علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «از سرنوشت» که این روزها فصل سوم آن در حال تصویربرداری است، با اشاره به زمان پخش این سریال گفت: هنوز زمان دقیقی از سمت شبکه دو سیما برای پخش این سریال به ما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخاب خواننده تیتراژ «از سرنوشت» نیز گفت: محسن چاوشی به تازگی به عنوان خواننده تیتراژ سریال ما انتخاب شده است و قرار است قطعه پایانی سریال را بخواند.

تهیه کننده سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ادامه داد: به تازگی مونا کرمی به جمع بازیگران مان اضافه شده است و این احتمال وجود دارد تا بازیگران جدیدی نیز به سریال افزوده شوند.

وی درباره پایان تصویربرداری فصل سوم «از سرنوشت» نیز بیان داشت: تاکنون یک چهارم از کل سریال مقابل دوربین رفته است و فکر می‌کنم طبق برنامه‌ریزی‌ها تا دو ماه دیگر تصویربرداری به پایان برسد. هرچند این روزها به دلیل کمبود بودجه کارمان متوقف شده است اما امیدواریم با مساعدت دوستان در شبکه دوباره به جریان تولید بیفتد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محسن چاوشی تلویزیون صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟

سریال حشاشین با روایت تاریخی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

 مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. 

بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

برهمین اساس، سریال «حشاشین» از سامانه‌های اینترنتی فیلیمو، گپ‌فیلم و فیلم‌نت حذف شد.

منبع: تجارت نیوز

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی