Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی ماموریت ناتو در عراق خشونت‌ها در جریان اعتراضات عراق را " تراژدی مطلق" خواند.

به نقل از روسیا الیوم، ژنرال دنی فورتین، فرمانده ماموریت ناتو در عراق که در راس هیأتی متشکل از مستشاران و مربیان نظامی قرار دارد، در پایان ماموریت یک ساله خود، خاطرنشان کرد: ناتو به تشویق دولت عراق برای خویشتنداری در حوادث شش هفته گذشته که تراژدی مطلق بوده، ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر ۲۰ تا ۳۰ سال طول خواهد کشید و ما تغییری در یک سال نخواهیم دید.

وی گفت بر این باور است که ارتش عراق پس از درگیری‌های خونین که با شکست گروه تروریستی داعش خاتمه یافت، از " ضعف، سستی و ناتوانی" رنج می‌برد.

این هیأت ماموریت در عراق که یک سال پیش تاسیس شد، مشورت و آموزش نیروهای عراقی را در سه پایگاه نظامی بر عهده داشته است اما فورتین تاکید کرد این هیأت وظیفه آموزش نیروهای ضد شورش را نداشته است.

ژنرال "جینی کارنان" در اواخر ماه نوامبر جانشین فورتین می‌شود و فرماندهی حدود ۵۸۰ تن از شرکایی از کشورهای خارج از ناتو مانند استرالیا، سوئد و فنلاند را بر عهده خواهد گرفت.

 نیروهای آمریکایی و دیگر کشورهای اروپایی و ناتو همچنان به منظور ارائه مشاوره و آموزش نیروهای امنیتی در عراق مستقر هستند.

نیروهای امنیتی عراق طی هفته‌های اخیر به خاطر شلیک گلوله‌ جنگی و گاز اشک‌آور با انتقادات گسترده رو به رو هستند.

 عراق برای دومین ماه متوالی شاهد تظاهرات گسترده در اعتراض به فساد، بیکاری و کمبود خدمات اساسی است و این تظاهرات با خشونت و درگیری میان نیروهای امنیتی و معترضان همراه است./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/سخنگوی دولت عراق:استعفای دولت به نفع شما نیست

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ارتشی در خاش

 سرهنگ احمد دلاور فرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش مستقر در خاش  با اشاره به اینکه مقام و جایگاه معلم برجسته و دارای منزلت دنیوی و اخروی است 'tj:  تلاش برای ارتقای شاخص‌های سوادآموزی، علمی و پژوهشی در جامعه انسان را به کمال می‌رساند.
حجت الاسلام سعید شمس الدینی مسوول عقیدتی سیاسی مرکز تربیت و آموزش ۰۸ خاش نیز گفت: بزرگترین دغدغه انسان بیاد علم و علم آموزی باشد، چنانچه پیامبر اسلام (ص) درباره اهمیت علم تأکید کرده‌اند.
دکلمه خوانی دانش آموزان به مناسبت روز معلم و تجلیل از آنان توسط فرمانده مرکز آموزش ۰۸ و پذیرایی از خانواده‌های حاضر در مراسم از مهمترین برنامه‌های اجرایی بود، که شب پر خاطره‌ای را برای آنان رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • تجلیل از معلمان ارتشی در خاش
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن