Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از انتظار طولانی و عدم دریافت حق و حقوقم از ماشین‌سازی دیگر راهی جز شکایت از این باشگاه برایم باقی نمانده بود. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

لوسیانو پریرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکایت از باشگاه ماشین‌سازی (گسترش‌فولاد سابق) و بسته شدن سه پنجره این تیم در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: وقتی از ماشین‌سازی جدا شدم از مسئولان این باشگاه خواستم که طلبم را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی به آنها گفتم هر طور دوست دارید طلبم را بدهید، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. فقط یک قسط از طلب من پرداخت شد، ولی متأسفانه بعد از آن دیگر خبری نشد و پیگیری‌های من و مدیر برنامه‌هایم نیز نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی در ادامه یادآور شد: بعد از گذشت مدتی باز هم با مسئولان باشگاه جلسه داشتیم و من تأکید کردم اگر طلبم پرداخت نشود شکایت خواهم کرد. من حتی در آن جلسه یک‌سوم طلبم را بخشیدم، ولی با گذشت زمان باز هم چیزی تغییر نکرد و طلبم پرداخت نشد. با این شرایط راهی جز شکایت از این باشگاه برایم باقی نمانده بود و در نهایت با پیگیری‌های لازم و سپردن این کار به وکیلم از باشگاه گسترش فولاد تبریز (ماشین‌سازی) شکایت کردم.

بدهی 30 هزار دلاری باشگاه ماشین‌سازی به هنریکهماشین‌سازی از 3 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد

 

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دوست نداشته پنجره نقل‌وانتقالات برای باشگاه ماشین‌سازی بسته شود، تصریح کرد: من سه سال صبر کردم، ولی چیزی عوض نشد. در نهایت باید شکایت می‌کردم تا به حقم برسم. البته مسئولان باشگاه ماشین‌سازی هم با من تماس گرفته و گفتند که طلبم را پرداخت خواهند کرد.

پریرا در مورد آخرین وضعیت باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما نتایج خوبی در این فصل گرفتیم و البته دو سوم بازی‌ها نیز باقی مانده است. تلاش می‌کنیم تا در ادامه نتایج بهتری بگیریم. در فولاد کار کردن با یک مربی حرفه‌ای مثل نکونام خیلی خوب است. این شعار ماست که «همه برای هم تلاش می‌کنیم» و سرمربی تیم به کار تیمی اهمیت زیادی می‌دهد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی، کاپیتان ارزنده و سابق قرمز پوشان عصر روز سه‌شنبه به صورت سرزده در تمرین فولادی‌ها حضور پیدا کرد و باعث غافلگیری بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی شد.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان که در نیم فصل رقابت‌ها لیگ برتر کفش‌های خود را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، عصر امروز همراه با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه در تمرین شاگردان عبدالله ویسی حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

والی که با حضور خود در محل تمرین روحیه فولادی‌ها را بالا برده بود، با اشاره به شرایط کنونی تیم گفت: بدون تردید اینکه تیم بزرگ فولاد خوزستان در رده‌های پایینی جدول رده‌بندی قرار داشته باشد و برای بقا در مسابقات تلاش کند، برای هیچ کدام از اعضای خانواده فولاد، پیشکسوتان و هواداران عزیز قابل قبول نیست. متاسفانه سلسله اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شرایط فولاد به اینجا برسد اما الان زمان پرداختن به این مسائل نیست.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان ادامه داد: در وضعیت کنونی وظیفه همه ما حمایت یکپارچه و پشتیبانی بدون تامل از تیم فولاد خوزستان است. ۶ بازی حساس و سخت پیش روی تیم قرار دارد و همه ما امید داریم تا در این مسابقات نتایج مطلوبی به دست بیاید و هواداران شریف و عزیزمان خوشحال شوند.

والی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: امروز در محل تمرین فولاد با هم تیمی‌های سابق خودم دیدار و تجدید خاطرات کردیم؛ وقتی با آنها صحبت کردم متوجه شدم که یک عزم جدی برای جبران نتایج گذشته و خوشحال کردن هواداران دارند. انتظار همه فولادی‌ها این است که کل اعضای مجموعه همه توان و ظرفیت‌ خود را به کار بگیرند تا در شش مسابقه پایانی لیگ برتر امتیازات لازم جمع آوری شود و انشاالله با عبور از وضعیت کنونی بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به دوران افتخارآفرینی برگردیم.

والی در پایان افزود: از همه هواداران عزیز می‌خواهم همچون گذشته پشت تیم باشند و در دیدارهای آینده با حضور در ورزشگاه و حمایت همه جانبه زمینه را برای موفقیت فولاد عزیزمان فراهم کند. قطعا وقتی همه کنار یکدیگر و متحد باشیم، قوی‌تر هستیم و ساده‌تر از پس حریفان برخواهیم آمد.

دیگر خبرها

  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم