Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:18:16 GMT

۲۸۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۷۶۷۶

۲۸۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوش‌قدم بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کانون بسیج شاهرود بابیان اینکه عنوان شعار امسال هفته بسیج «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» خواهد بود، ابراز داشت: طی این هفته ۲۸۰ برنامه در سطح شهرستان اجرایی می‌شود که از این تعداد ۷۵ برنامه به‌صورت شاخص خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه آغازگر برنامه‌های هفته بسیج دیدار با امام‌جمعه و حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای شاهرود است، افزود: محوریت برنامه‌ها خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم و محلات کم برخوردار تدارک دیده‌شده ولذا با توجه به گذشت ۴۰ سال از تشکیل بسیج در پنجم آذر سال ۵۸ تلاش شد تا این عدد ۴۰ در تمامی برنامه‌ها منظور شود.

برگزاری مارتن مقاومت با حضور هزار ورزشکار

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه جهادگران بسیجی خط مقدم جبهه خدمت‌رسانی به مردم در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله و غیره هستند، ابراز داشت: باوجود گذشت هفت ماه از سیل لرستان و گلستان تنها گروه‌های جهادی بسیج به‌صورت جهادی وار در این مناطق حضورداشته و به کارهای عمرانی می‌پردازند که دراین‌بین بسیجیان استان و شاهرود طبق برنامه به مناطق برای کمک اعزام می‌شوند.

خوش‌قدم بابیان اینکه طی هفته بسیج ۴۰ جهیزیه به نوعروسان و زوج‌های جوان اهدا می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال ۶۰ جهیزیه اهدا شد که با این تعداد می‌توان به‌جرئت گفت شمار این نوع خدمت به ۱۰۰ رسیده است

وی ضمن بیان اینکه مهم‌ترین برنامه ورزشی این هفته با عنوان ماراتن مقاومت و المپیاد بسیج نام‌گذاری شده است، افزود: در این دوره از مسابقات هزار ورزشکار در ۵۵ رشته ورزشی مختلف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

راه اندازی ۱۲ صندوق قرض الحسنه در مساجد

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه برنامه‌های متنوعی با عنوان رفع محرومیت طی هفته بسیج تدارک دیده شه است، ابراز داشت: اجلاسیه شهدای دانش‌آموز، همایش شکوه مقاومت، ۴۰ اداره ۴۰ میز خدمت در بسیج ادارات، برنامه‌های روشنگری و بصیرت در ۴۰مسجد، حضور بسیجیان درگشت‌های رضویون برای کمک به امنیت، ویزیت رایگان در مسجد جوادالائمه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع ۴۰ پرس غذا ونان در بین افراد بی‌بضاعت ازجمله برنامه‌های هفته بسیج را تشکیل می‌دهند.

خوش‌قدم بابیان اینکه ۱۲ صندوق قرض‌الحسنه در پایگاه‌های بسیج و مساجد شاهرود راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۴۰ صندوق به نام مردم در مساجد راه‌اندازی شده که با افزوده شدن این ۱۲ صندوق مجموع  آن‌ها به ۵۲ مورد خواهد رسید.

وی بابیان اینکه چهار محله اسلامی در شاهرود فعال است، افزود: افتتاح مهد قرآن در محله اسلامی فدک و کارگاه خیاطی در محله قائمیه برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، اجرای پنج تئاتر خیابانی در سطح شهر و بیمارستان امام حسین(ع) و اجرای برنامه‌های شب‌شعر از عناوین دیگر برنامه‌هایی که طی این هفته اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست به پیشنهاد اصحاب رسانه مقرر شد تا صندوقی به نام رسانه در شاهرود تشکیل و سپاه ناحیه شاهرود از آن حمایت کند و درنهایت تعداد صندوق‌های حاضر به ۵۳ مورد برسد.

کد خبر 4775224

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست خبری سپاه استان سمنان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • گرامیداشت روز معلم
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان