Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران و به نقل از آس، همیشه در فوتبال رقابت وجود دارد. روزهای خوب کریم بنزما با رئال مادرید سر و صدای زیادی به پا کرده است تا بازگشت این بازیکن به تیم ملی فرانسه فراهم شود. در چنین شرایطی رقابت میان مهاجم رئال مادرید و آنتوان گریزمان بیش از قبل خود را نشان می‌دهد.
گریزمان با بارسلونا هنوز سازگاری کامل پیدا نکرده است و این روند به کندی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شرایط از لحاظ گلزنی به نفع بنزماست. با این حال اگر آمار مهاجم بارسلونا در تیم ملی فرانسه بررسی شود هر دو بازیکن در یک موقعیت هستند. گریزمان دیشب (یکشنبه) در دیدار برابر آلبانی تعیین کننده ظاهر شد و در هر دو گل نقش داشت. او پاس گل نخست را داد و دومین گل را به نام خود ثبت کرد.
مهاجم آبی اناری از سال ۲۰۱۴ تا به امروز ۳۰ گل به ثمر رسانده است و بنزما از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ (آخرین سال حضورش با تیم ملی) توانست ۲۷ بار دروازه حریفان را باز کند. گریزمان در پاس گل هم بهتر است و ۲۳ پاس داده است که در مقابل بنزما ۱۸ پاس را به ثبت رساند. میانگین گلزنی بازیکن آبی اناری ۱۸۸ و برای مهاجم مادرید هر ۱۹۰ دقیقه است.
در حالی که بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه بعید است هواداران معتقدند این بازیکن باید برای کشورش  دوباره بازی کند. آخرین نظرسنجی اکیپ این موضوع را نشان می‌دهد و ۷۳ درصد کاربران بر این باورند مهاجم مادرید بهترین بازیکن فرانسوی فصل جاری بوده است.
با این حال نوئل لو گرت، رییس فدراسیون فوتبال دوباره تاکید کرد تیم ملی برای بنزما تمام شده است. در چنین شرایطی گریزمان آمارش نسبت به بنزما در تیم ملی بهتر شده است. عملکرد درخشان این بازیکن در بازی دیشب نشان داد بهترین مهاجم کنونی خروس‌هاست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران فوتبال بنزما رئال مادرید بازیکن مهاجم بارسلونا رئال مادرید فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود

به گفته اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل، وینیسیوس در حال حاضر در بین سه بازیکن برتر دنیا قرار دارد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ دو گل به ثمر رساند و به گفته ریوالدو، هموطن او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا و جهان است.

ریوالدو در مورد درخشش هم‌وطن خود، وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و گفته او می‌تواند با قهرمان کردن رئال مادرید برنده توپ طلای امسال شود. ریوالدو دراین‌باره می‌گوید:

او در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی رئال بوده و انگیزه فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داده است. تیم رئال مادرید به سبک بازی او وفق یافته و در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان، وینیسیوس جونیور به یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا تبدیل خواهد شد.

حتی بدون کسب هیچ عنوانی، او هم‌اکنون در بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. اگر رئال مادرید در هفته آینده از سد بایرن مونیخ عبور کند و به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد، وینیسیوس شانس بسیار زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فصل خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید