Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی چنگیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست دو بر یک تیم ملی ایران برابر عراق از مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: شب تلخی را پشت سر گذاشتیم. باید بپذیریم که در تمام خطوط، عملکرد خوبی نداشتیم و اشتباهات فردی، باعث شکست ما برابر عراق شد بخصوص در گل دوم که مدافع جوانمان کم‌تجربگی کرد و به راحتی اجازه داد تا بازیکن عراق، سَرزنی و دروازه ما را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنگیز افزود: هیچ تاکتیک مشخصی نداشتیم و اصلاً مشخص نبود که قرار است چه کاری در زمین انجام دهیم، ناهماهنگی در خطوط کاملاً مشهود بود، بازیکنان ما عصبی بودند و همانند سال‌های گذشته مقابل تیم‌های عربی، حاشیه‌ها بر ما غلبه کرد و نتوانستیم یک بازی خوب را ارائه کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: برخی از بازیکنان عراق همانند بشار رسن و همام طارق که در فوتبال ما حضور دارند، به خوبی بازیکنان ما را می‌شناختند و همین مسئله باعث شد تا وارد حاشیه شویم؛ آنها بازیکنان ما را عصبی کرده و خودشان به راحتی بازی کردند و ما چوب اشتباهاتمان را خوردیم.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چرا مسعود شجاعی که از تجربه بالایی برخوردار است و سال‌ها در اروپا فوتبال بازی کرده، عصبی و ناراحت بود و اخطار بی‌مورد او باعث شد که از زمین اخراج شود.

چنگیز ضمن انتقاد نسبت به تعویض‌های ویلموتس گفت: شجاعی باید زودتر تعویض می‌شد، استفاده از بازیکنان باتجربه می‌تواند در دقایق پایانی مفیدتر باشد تا اینکه بخواهیم یک بازیکن کم‌تجربه را وارد زمین کنیم که درست در ثانیه‌هایی که فکر می‌کردیم یک امتیاز حساس را از حریف گرفته‌ایم، این بازیکن اشتباه کرد و باعث شد تا گل دوم را دریافت کنیم اما نمی‌توان همه تقصیرها را به گردن این مدافع جوان انداخت زیرا هنگامی که کرنر زده شد، همه بازیکنان ما تنها تماشاگر بودند و هیچ تأثیر مستقیمی بر روی ضربه ارسالی نداشتند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دور رفت را با دو شکست و دو پیروزی به پایان رساندیم و تا حدودی صعودمان به خطر افتاد اما امیدوارم در دور برگشت بتوانیم این دو شکست را جبران کرده و بحرین و عراق را در تهران زمین‌گیر کنیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

کد خبر 4772745

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالعلی چنگیز تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!