Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور از برگزاری نخستین جشنواره ملی فناوری‌های فرهنگی خبر داد. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

رضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در راستای حمایت از ایده‌های فرهنگی کشور نخستین جشنواره ملی فناوری‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جشنواره در محورهای بازی و سرگرمی، زیارت و گردشگری و صنایع دستی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه بازدید کردسی‌وششمین جشنواره «فیلم کوتاه تهران» برگزیدگان خود را شناختفراخوان سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد تصریح گرد:این جشنواره در بهمن ماه برگزار  و از ایده‌های نوآورانه جهت تجاری سازی در حوزه فرهنگی حمایت خواهد شد.

در فیلم زیر شاهد گفت‌وگوی اختصاصی مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد کشور با دوربین تسنیم دفتر خراسان رضوی هستید:

انتهای پیام/282

R41347/P/S6,1188/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بیجار پیش از ظهر جمعه در اولین جشنواره خوشنویسی امیر نظام گروسی که در مجتمع فرهنگی و هنری امیرنظام گروسی برگزار شد اظهار کرد: خوشحالیم که برنامه‌ای در شأن این شخصیت بزرگ و چند بعدی با حضور مهمانان برجسته کشوری در شهر بیجار در حال برگزاری است.

وی افزود: امیرنظام گروسی فردی است که دارای مناصب و موقعیت‌های زیادی را داشت و در کنار این وظایف و مناصب تالیفات بی‌شماری داشته است.

محبیان اضافه کرد: تلاش می‌شود تا آثار این شخصیت بزرگ کردستانی مجدد چاپ شود تا مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

وی به اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ابراز داشت: این جشنواره برای پرداختن به یکی از ابعاد این بزرگ مرد است و امیدواریم با اختتامیه این جشنواره و خروجی آن با ابعاد شخصیتی این فرد و ابر مرد بیش از پیش آشنا شویم.

محبیان ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است تا چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

وی گفت: هرگونه برنامه‌ای که در راستای شناسایی و معرفی شخصیت‌های بزرگ گروسی در بیجار برگزار شود مورد حمایت قرار خواهد گرفت و از ادارات فرهنگی خواستار اجرای برنامه‌های بیشتر و بهتری در این حوزه هستیم.

گفتنی است؛ دکتر قلیچ خانی و شهیدانی از مهمانان کشوری و از خوشنویسان برتر کشور هستند.

کد خبر 6095624

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود