Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حائریان رئیس دانشگاه صنعتی سجاد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مسابقات accept برای پنجمین دوره در این دانشگاه با حضور ۴۱ تیم از ۱۶ دانشگاه کشور ۳۰ آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این مسابقات در حوزه برنامه نویسی طبق استاندارد‌های ملی و بین المللی و با نگاه به ابعاد فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و دانشجویی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه صنعتی سجاد ادامه داد: این گونه مسابقات به یادگیری گروهی، ایجاد نشاط، بالابردن دانش برنامه نویسی و ارتباط با صاحبان شرکت‌ها و صاحبان صنایع به دانشجویان کمک می‌کند.

او گفت: مسابقات ملی accept در بخش‌های اصلی کمیته علمی، کمیته اجرایی، ارتباط با صنعت و روابط عمومی فعالیت خود را آغاز کرده تا ۳۰ آبان روز برگزاری مسابقات فعال است.

انتهای پیام// د. ف   دانشگاه صنعتی سجاد مشهد میزبان مسابقات ملی accept

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی علمی کاربردی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد