Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:19:56 GMT

واکنش فدراسیون دوومیدانی به گزارش خبرگزاری تسنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۲۴۱

واکنش فدراسیون دوومیدانی به گزارش خبرگزاری تسنیم

فدراسیون دوومیدانی به گزارش منتشر شده در خبرگزاری تسنیم درخصوص حضور دو دبیر در این فدراسیون واکنش نشان داد. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته گزارشی در این خبرگزاری با تیتر «یک فدراسیون با 2 دبیر!» منتشر و در آن به حضور همزمان دو دبیر در فدراسیون دوومیدانی پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی در این باره اعلام کرد:

«با توجه به انتخابات پیش روی پست ریاست فدراسیون، علی دانشمندفرد دبیر مجمع انتخاباتی با حکم معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان جهت پیگیری امورات ثبت نام کاندیداها و برگزاری مجمع انتخاباتی منصوب شد و هم ا کنون نیز در دبیرخانه مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی جهت پیگیری امور مستقر می باشد. از سوی دیگر هاشم صیامی دبیر کنونی فدراسیون که وظیفه امورات اجرایی فدراسیون دوومیدانی در حوزه های مختلف را دارا است با تعامل با ایرج عرب، سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز عهده دار وظایف خود می باشد. به این ترتیب توضیحات لازم در خصوص این موضوع جهت اطلاع رسانی اعلام می شود.»

اسبقیان: حکمی برای مهاجرشجاعی صادر نشده بود/ داورزنی قبل از استعفا برای دبیر مجمع دوومیدانی حکم زد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است