Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@00:20:58 GMT

افت ۹۰ درصدی فروش سینما‌ها در سه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۲۶۹

افت ۹۰ درصدی فروش سینما‌ها در سه روز گذشته

رویداد۲۴ از روز جمعه ۲۴ آبان و به دنبال اتفاقاتی که در شهر‌های مختلف رخ داده، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی تحت تاثیر این اتفاق برگزار نشده و ملغی شده است.

اکران خصوصی فیلم مطرب در پردیس کوروش، اکران ویژه شیر سنگی در موزه سینما، اکران خصوصی فیلم سمفونی نهم در پردیس ملت و جشن انجمن منتقدان سینمایی از جمله این برنامه‌هاست که قرار بود در سه روز گذشته برگزار شود، اما به دلایل مختلف لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فروش سینما‌ها از ۲۴ آبان با افت محسوسی مواجه شده و بسیاری از سالن‌های سینما فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

محمدقاصد اشرفی (رئیس انجمن سینماداران) گفت: تا روز جمعه ۲۴ آبان با توجه به اکران فیلم‌های جدید، فروش فیلم‌ها نسبتا خوب شده بود و اگر همان روند ادامه پیدا می‌کرد احتمال داشت رونق دوباره به سالن‌های سینما بازگردد.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از اتفاقاتی که از روز جمعه رخ داد، بسیاری از سالن‌های سینما به خصوص آن‌ها که کنار اتوبان‌های اصلی قرار دارند، برای حفظ امنیت خود و همچنین نبود مخاطب، فعالیت خود را متوقف کرده و تعطیل هستند.

مدیر سینما ماندانا با اشاره به تعطیلی این سینما به دلیل مسائل به وجود آمده، گفت: بسیاری از مخاطبان به دلیل قطع بودن اینترنت توانایی خرید بلیت را ندارند و از سوی دیگر کسانی که پیش از این بلیت خریده بودند بلیت‌های خود را پس دادند. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سینما فروش سینماها افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت