Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با مشخص شدن برنامه حضور استقلال در آسیا، این تیم کمتر از سه ماه زمان دارد تا برای حضور در مرحله پلی آف این مسابقات آماده شود. 

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: در زمانی که تا حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده، مدیران تیم باید با بر طرف کردن موانع مالی، به تقویت آن بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: دو بازیکن مهم استقلال مثل شجاعیان و کریمی به دلیل مصدومیت تا پایان فصل همراه این تیم نیستند و حداقل این که باید به جای این دو، بازیکنانی در حد تیم استقلال جذب شوند. ضمن این که ما در خط حمله هم به مهاجمان باتجربه دیگری نیاز داریم تا قدرت تیم در غیاب مهره‌های کلیدی حفظ شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حالا که این تیم ظرفیت موفقیت در لیگ برتر و آسیا را پیدا کرده، امیدوارم تدابیر مهمی در این خصوص اندیشیده شود تا این اتفاق مهم در این فصل بیفتد.

بیگی در خصوص دیدار این تیم مقابل نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر خاطرنشان ساخت: امیدوارم وقفه‌ای که در لیگ افتاد باعث قطع نوار پیروزی‌های استقلال نشود. اگر آبی پوشان بتوانند با شرایط پیش از تعطیلات، در قائمشهر با نساجی دیدار کنند و آنجا هم پیروز شوند، شانس شان برای دیدار بزرگ و فینال گونه هفته دوازدهم مقابل سپاهان به مراتب بیشتر خواهد شد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: امیدوارم شرایط تیم به گونه‌ای باشد که در پایان نیم فصل نخست بتوانیم این تیم را در صدر جدول لیگ برتر مشاهده کنیم. 

کد خبر 4774890 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید بیگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!