Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:13:06 GMT

سهمیه‌بندی بنزین تصمیم ارکان نظام است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۴۰۶

سهمیه‌بندی بنزین تصمیم ارکان نظام است

« بهروز اکرمی» عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در سالن قائم مقام فراهانی استانداری مرکزی افزود: قوه عاقله کشور پس از بررسی فراوان و ساز و کار کارشناسی فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و  جناحی تصمیم به اجرای طرح گرفت.

وی ادامه داد: سران قوا با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و اعمال جراحی در قلب اقتصاد، نیازمند مشارکت مردمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: جراحی و تصمیم اقتصادی با عوارضی نیز همراه است اما به طور یقین منافع اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین برای کشور و ملت قابل لمس خواهد بود.

اکرمی بیان کرد: یکی از محاسن اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، اصلاح رفتارهای اقتصادی است که در نتیجه آن نسل‌های آینده نیز می توانند از ثروت ملی استفاده کنند.

وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و  همه باید از این تصمیم اقتصادی که بر اساس کار کارشناسی از سوی سران قوا اتخاذ شده، حمایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: در شرایطی که دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها و توطئه‌ها را علیه ملت به کار گرفته، نباید اجازه جولان به معاندان و بدخواهان نظام را داد.

اکرمی تصریح کرد: استان مرکزی جزو استان های با شرایط مناسب در روزهای اخیر بود که این امر به مدد هوشمندی شهروندان، تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بوده است.

وی گفت: رسانه ها باید با تبیین و فضاسازی اقدامات صورت گرفته حاکمیت و تشریح برنامه کمکهای معیشتی دولت، مردم را با این تصمیم اقتصادی بیش از پیش آشنا کنند.

معاون استاندار مرکزی گفت: ارتباط معناداری بین سهمیه بندی بنزین و بهای کالاهای مختلف وجود ندارد و ستاد تنظیم بازار استان به صورت مداوم شرایط را رصد و با التهاب آفرینان بازار با جدیت برخورد می‌کند.

در این نشست مصوبات نشست قبلی شورای اطلاع رسانی استان مرکزی به بحث و بررسی گذاشته شد.

برچسب‌ها استان مرکزی استانداری مرکزی سهمیه بندی بنزین مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی استانداری مرکزی سهمیه بندی بنزین مشارکت های مردمی استان مرکزی استانداری مرکزی سهمیه بندی بنزین مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی