Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیر بازی سابر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج کسب شده در رقابت‌های جام جهانی مصر گفت: مسابقات جام جهانی یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک بود که خوشبختانه در پایان توانستیم عنوان ششمی آن را بدست بیاوریم و یک پله هم در رنکینگ جهانی صعود داشته باشیم و به رده پنجم جهان برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تقریبا سهمیه المپیک‌ قطعی شده، اما هنوز ۲ مسابقه باقی مانده که باید در آن حاضر شویم، چینی‌ها در تعقیب ما هستند و در همین مسابقات هم یک پله پایین‌تر از ما در رتبه هفتم جهان قرار گرفته اند.

فخری افزود: در هر سه مسابقه قبلی هم توانسته بودیم چینی‌ها را بگیریم و به امید خدا با ادامه همین روند سهمیه مان را قطعی می‌کنیم. چینی‌ها خیلی شانس ندارند، زیرا ۴۰ امتیاز از آن‌ها در رنکینگ بالاتر هستیم و تنها در صورتی ممکن است المپیکی نشویم که در ۲ مسابقه پیش رو حاضر نشده و چین در این ۲ رویداد به عنوان قهرمانی جهان برسد.

فخری در پایان درباره شرایط تیم مل و انتظارات مردم از آن‌ها عنوان داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم، کم و کسری وجود ندارد و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و ۴ سهمیه المپیک بگیریم که اگر چنین شود اتفاق بزرگی است، زیرا تنها ۸ تیم در این مسابقات حاضر می شوند، همچنین حمایت‌های خوبی صورت می‌گیرد و امیدوارم همین شرایط تا المپیک هم وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین رنکینگ جهانی شمشیربازی/ ایران در رده پنجم ایستاد

تیم ملی شمشیر بازی ایران به نیمه نهایی رقابت های جهانی نرسید

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی شمشیربازی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شمشیر بازی جام جهانی شمشیر بازی تیم ملی شمشیر بازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!

به گزارش قدس آنلاین، اگر کامران قاسم‌پور همچنان قصد داشته باشد کارش در چرخه انتخابی تیم ملی را در وزن 86 کیلوگرم دنبال کند، به نظر می‌رسد او همراه با حسن یزدانی که بعد از جراحی کتف هنوز روی تشک برنگشته و احتمالا هادی وفایی‌پور به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام خواهند شد.

این پیکارها 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود و دومین و آخرین مسابقه رنکینگ‌دارِ سال المپیک است که با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود.

گره انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم احتمالا در همین مسابقه باز خواهد شد، پیش از این رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به عنوان ملی‌پوش المپیکی انتخاب شده‌اند و تکلیف ملی‌پوش 57 کیلوگرم منوط به کسب سهمیه المپیک آخر است که دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول به انجام خواهد رسید و اگر علیرضا سرلک در ترکیه سهمیه المپیک را بگیرد، طبق روالی که درمورد سایر نفرات اعزامی به گزینشی‌ها وجود داشت، خودش به المپیک خواهد رفت و اگر هم سهمیه نگیرد که دیگر پرونده این وزن برای المپیک بسته خواهد شد.

بنابراین حالا همه چیز منوط به بازگشت حسن یزدانی روی تشک است و اینطور که پیداست باوجودی که عنوان شده بود از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، این اتفاق حالا به پانزدهم اردیبهشت منوط شده است و با این حساب او تنها یک ماه فرصت برای انجام تمرین کشتی پیش از اعزام به بوداپست خواهد داشت.

چیزی که تا امروز قطعی به نظر می‌رسد، باتوجه به جراحی کتف یزدانی و وضعیت نامشخص او در بازگشت به تشک، این کشتی‌گیر بدون شرکت در مسابقه، راهی المپیک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی