Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@16:25:59 GMT

نحوه درخواست حمایت معیشتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۶۱۳

صراط:

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس این اطلاعیه، دولت برای حمایت از معیشت مردم از محل افزایش قیمت بنزین که در برگیرنده 60 میلیون ایرانی است،  مبالغ تعیین شده برای اولین گروه از مشمولان طرح شامل 20 میلیون نفر را امروز به حساب آنان واریز خواهد کرد.

به گزارش فارس در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین در دو نوبت بعدی تا اوایل هفته آینده 40 میلیون نفر مشمول باقیمانده، مبالغ خود را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به اطلاع هموطنان می‌رساند، افرادی که در فهرست مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت قرار نگرفته‌اند می‌توانند از اواسط هفته آینده از طریق کد دستوری #6369* از وضعیت خود مطلع شوند.

چنانچه درخواست این گروه از هموطنان هر زمان مورد تایید قرار گیرد، مبلغ بسته حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد.

در پایان تاکید می‌شود افراد از هرگونه مراجعه حضوری به این وزارتخانه و ادارات استانی خودداری کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین مشمولان یارانه وزارت کار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

 تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید